Визначено переможців українського Cinema Challenge Hackathon

судді та організатори на закритті Cinema Challenge Hackathon

 

Cinema Challenge Hackathon проходив з 14 до 22 листопада 2020  року за підтримки Міністерства цифрової трансформації України. sweet.tv виділив більше 1 млн 400 тис грн (50 000 $) на призовий фонд.

 

Загалом до участі у хакатоні зареєструвалося 1 500 IT-спеціалістів. З них було відібрано близько 500 учасників з 66 міст. Найстаршому було 50 років, наймолодшому — 16. Стартувала 71 команда. До фіналу дійшла 51 команда та понад 100 індивідуальних учасників.  

 

Переможці хакатону визначалися у трьох напрямах: 

 

Перший — розробка рекомендаційної системи для фільмів в онлайн-кінотеатрах. Переможцями стали команди AfterParty (280 тис. грн/10 000 $ — 1 місце) і Too much recsys experience (2 місце — 140 тис. грн/5000 $). 

 

Другий — розробка рекомендаційної системи для ТБ-програм в онлайн-кінотеатрах. В цій категорії призи отримали команда Magic City (280 тис. грн/10 000$ — 1 місце) та Микита Мелент`єв (2 місце — 140 тис. грн/5000 $).

 

Переможці  у цих категоріях визначалися автоматично згідно з показниками ефективності роботи запропонованих рішень. Головною метою учасників та команд було створення сервісів, які максимально враховують особисті інтереси глядачів. 

 

У третій номінації команди розробляли власні ідеї, які відповідають тематиці Cinema Challenge Hackathon.

 

пітчинг команди DEVHACK Cinema Challenge Hackathon

 

1 місце (приз — 280 тис. грн, або 10 000 $) — отримала команда «Галичина». Розробники запропонували комплексне рішення, яке допомагає побудувати атмосферу кінотеатру вдома. Включає кімнату спільних переглядів фільмів з друзями, вбудований чат для обміну емоціями під час просмотру контенту, та можливість купувати костюми та інші аксесуари головних героїв.

 

2 місце (140 тис. грн, або 5000 $) — команда «Sweet Kids». Створила дитячий інтерактивний розвиваючий кабінет. За допомогою гейміфікації батьки можуть давати дитині завдання для перегляду. А дитина — створювати собі віртуального персонажа, збирати бонуси та витрачати їх на придбання атрибутів для свого героя. Виконуючі цікаві розвиваючі завдання, дитина привчається до дисципліни і дивиться корисний контент. 


Не пропустите интересное!

Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *





Статьи & тестыArticles

Обзор смартфона Oppo A6 Pro: амбициозный Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новый смартфон Oppo A6 Pro — телефон среднего уровня с функциональностью смартфонов премиум-класса. Производитель наделил его множеством характеристик, присущих более дорогим телефонам. Но не обошлось и без компромиссов. Как именно сбалансирован Oppo A6 Pro – расскажем в обзоре.


Выбор редакции 2025. Лучшие устройства года по версии hi-tech.ua best devices 2025

Лучшие игровые ноутбуки, мышки для работы, клавиатуры для игр, смартфоны и беспроводные наушники 2025 года. Среди них мы отметим самые интересные и те что можем рекомендовать купить.  


НовостиNews
| 08.09
Steam переходит на 64-бит, 32 бит версия перестанет работать с 1 января 2026 года    
Steam

Valve выпустила декабрьское обновление клиента Steam для Windows, переведя программу в полностью 64-битный режим работы на Windows 10 и Windows 11

| 05.49
Видеокарты и мониторы: когда мощная графика «сотрудничает» с правильным экраном  
asus rog vga external

Современный компьютер перестал быть исключительно рабочим инструментом. Для одних он — платформа для игр и максимального погружения, для других — стабильное место для творчества и самореализации с точной цветопередачей и комфортной нагрузкой на зрение.