Укрпошта запустила додатковий тираж марки «Русскій воєнний корабль, іді … !» та анонсувала її нову Done-версію
23.04.22
Укрпошта запустила онлайн-продаж залишку тиражу поштових марок та немаркованого конверта «Русскій воєнний корабль, іді … !» та розказала про нову марку і продовження «військової» серії.
100 тисяч марок стали доступні в першу чергу тим клієнтам, які робили замовлення на старому сайті, про що були додатково попереджені напередодні. Через годину посилання на інтернет-магазин postmark.ukrposhta.ua отримали всі бажаючі. Зважаючи на підвищений попит, з метою надання можливості більшій кількості клієнтів придбати поштові марки, замовлення приймаються з обмеженням в 1 марковий аркуш та 2 конверти. Оплатити вартість замовлення та доставки можна одразу на сайті. На вказану при реєстрації електронну адресу клієнти отримують квитанцію, в якій для відстеження доставки замовлення буде зазначено номер ШКІ.
У зв‘язку з підвищеним попитом та зовнішніми кібератаками сайт все ще тимчасово недоступний. Біля 10 тисяч замовлень, які ми встигли прийняти будуть оброблені та доставлені. Про відновлення роботи сайту і залишки продукції повідомимо додатково.
З огляду на високий попит і дослухаючись громадської думки, Укрпошта вирішила продовжити серію про русскій воєнний корабль. В компанії вважають доречним продовжити серію маркою, на якій вже немає флагмана російського флоту, щоб в такий спосіб зафіксувати історичний хід подій.
Вже в травні планується ввести в обіг нові поштові марки з актуальним станом корабля — «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!» загальним тиражем 5 млн примірників. Це не просто серія з двох марок, це історія, яка твориться на наших очах.
Автором нового випуску, як і попереднього, виступить Борис Грох. Маркові аркуші, окрім нових поштових марок, міститимуть купони, на яких буде відтворено зображення першої марки «Русскій воєнний корабль, іді … !». Тож усі ті, хто не зміг придбати поштові марки з кораблем, матимуть можливість отримати два в одному – поштову марку без корабля та купон з кораблем, як нагадування про початок цієї історії, яка вже стала легендарною. Поштові марки «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!», як і попередній випуск, планується виготовити з внутрішнім (F) та міжнародним номіналом (W).
Уже найближчими днями всі бажаючі зможуть оформити передзамовлення онлайн.
Окрім поштових марок «Русскій воєнний корабль, іді … !», в онлайн-магазині з’являться інші патріотичні випуски Укрпошти – поштові марки, а також різноманітний мерч із зображенням марки.
«Звертаємо увагу, що у всьому світі поштові марки — це не лише засіб, якими оплачується доставка листів, а й предмет колекціонування, відповідно до чого діють встановлені ринком правила. Колекціонери усього світу вкладають кошти у предмети філателії, обираючи поштові марки тих країн, які, з їхньої точки зору, є привабливими для інвестування.
Якщо поштова адміністрація щоразу, за наявності додаткового попиту, хаотично додруковуватиме додаткові тиражі вже випущених поштових марок — це знецінюватиме основний тираж, порушуватиме зобов’язання перед клієнтами, які придбали примірники з основного тиражу, тому що на момент придбання вони не знали про наміри адміністрації щодо додруківки тиражу, шкодитиме репутації поштової адміністрації у сфері філателії на міжнародному рівні.
Звісно, можна говорити про унікальність ситуації, «символ країни» тощо. Але це не остання марка воєнного часу і точно не єдиний символ нашого протистояння. Крім того, за Укрпоштою не закріплене унікальне право створювати символи, інші бізнеси та окремі громадяни теж можуть створити щось, що стане символом часу і що українці захочуть мати собі на згадку.» — із звернення Укрпошти щодо марки «Русскій воєнний корабль, іді …!».
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Обзор мышки Ugreen M751: офисная классика
Компания Ugreen выпустила новую мышку для офисных задач. Любопытно, что ее дизайн сразу отсылает нас к одной из классических моделей более высокого ценового диапазона. Заметно более высокого. Посмотрим, удастся ли сэкономить, не слишком потеряв в удобстве работы.
В OpenAI заявили что китайская DeepSeek украла данные ChatGPT для обучения ИИ искусственный интеллект разработка
Сейчас OpenAI также сталкивается с обвинениями в нарушении авторских прав со стороны издателей и создателей контента, включая иск от The New York Times, который утверждает, что компания тренирует свои модели на их статьях без разрешения.
Mazda впервые за 28 лет сменит логотип автомобиль дизайн
Официального заявления компании пока не последовало, и на данный момент ее веб-ресурсы продолжают использовать прежнюю версию эмблемы.