Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів

vodafone ukraine

 

Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.

 

Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.

 

На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 13.06
Xiaomi випустила зарядку GaN третього покоління потужністю 67 Вт  
Xiaomi Gan 67 W

Адаптер Xiaomi підтримує інтелектуальне регулювання потужності та видає до 67 Вт через будь-який зі своїх USB-C, тоді як USB-A забезпечує до 22,5 Вт.

| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів