Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд мишки Ugreen M751: офісна класика
Компанія Ugreen випустила нову мишку для офісних завдань. Цікаво, що її дизайн відразу надсилає нас до однієї з класичних моделей вищого цінового діапазону. Помітно вищого. Подивимося, чи вдасться заощадити, не надто втративши зручність роботи.
OpenAI розробила ШІ-помічника для керування комп’ютером та автоматизації браузера розробка штучний інтелект
Основою роботи Operator стала модель Computer-Using Agent (CUA), яка поєднує можливості GPT-4 для розпізнавання зображень із удосконаленим механізмом аналізу та прийняття рішень
Монітор LG UltraGear 27G850A-B з 4K та HDR підтримує частоту 240 Гц та 480 Гц LG монiтор
LG представила новий ігровий монітор UltraGear 27G850A-B, який дебютував на японському ринку та незабаром буде доступний в інших країнах.