Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд мікрофона Ugreen CM769: студійний звук недорого



Розкажемо про ще один цікавий мікрофон для запису подкастів та відеоблогів. Ugreen CM769 – бюджетна модель, подивимося, як вона справляється із записом голосу та звуків.

Відеокарти Nvidia RTX Pro отримали 96 ГБ пам’яті GDDR7 Nvidia відеокарта
Nvidia представила нову лінійку професійних відеокарт RTX Pro, створених на базі Blackwell архітектури. У серію увійшли моделі для настільних систем та мобільних робочих станцій, а флагманом став адаптер RTX Pro 6000
Портативні компактні проектори Xgimi Play 6 та Play 6e оснащені 360-градусним стабілізатором проектор
Китайська компанія Xgimi представила два нові портативні проектори Play 6 і Play 6e, що поєднують компактний дизайн і сучасні технології.