Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Facebook Messenger отримає відеодзвінки у форматі HD та фони, створені ШІ Facebook месенджер оновлення
Meta анонсувала нові функції для своєї програми Messenger, спрямовані на покращення якості спілкування та зручності користувачів. Серед ключових оновлень – можливість здійснювати відеодзвінки у форматі HD
Патч для STALKER 2: Heart of Chornobyl із виправленнями вийде вже цього тижня ігри оновлення
Студія GSC Game World анонсувала перший пострілізний патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який вийде наступного тижня для ПК C та Xbox