Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Xiaomi випустила зарядку GaN третього покоління потужністю 67 Вт Xiaomi зарядка
Адаптер Xiaomi підтримує інтелектуальне регулювання потужності та видає до 67 Вт через будь-який зі своїх USB-C, тоді як USB-A забезпечує до 22,5 Вт.
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam Steam відеокарта
Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів


