Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Nubia RedMagic 10 Air – ігровий смартфон з чіпом Snapdragon 8 Gen 3 та батареєю 6000 мАг Qualcomm смартфон
Nubia офіційно представила ігровий смартфон RedMagic 10 Air, зробивши ставку на тонкий корпус, потужну начинку та високий рівень кастомізації для геймерів.
В Україні перенесли мільйонний телефонний номер через послугу MNP події в Україні телеком УДЦР
Як зазначають в УДЦР, запровадження MNP не лише надало користувачам більше свободи, а й стимулювало конкурентну боротьбу між операторами.