Vodafone Україна розробив власну модель ШІ для контакт-центрів
16.05.24
Оператор Vodafone Україна розробив власну версію штучного інтелекту (ШІ) для використання у своїх контакт-центрах.
Головна мета цієї ініціативи – покращити роботу контакт-центрів Vodafone. Компанія вклала значні кошти в цей проект, не вдаючись до використання готових великих мовних моделей (LLM), а віддала перевагу самостійному розробці та навчанню своєї системи.
На додаток до цього, Vodafone активно працює над створенням власного чат-бота, проводячи паралельні тести з відкритими моделями, такими як Meta. Крім того, компанія розглядає можливість запуску “цифрових двійників” обслуговування клієнтів через екран.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Google Photos додасть функцію Ultra HDR навіть для старих фото Google додаток оновлення фото
Google почала поступово впроваджувати нову функцію у програмі Google Photos, яка дозволяє перетворювати стандартні фотографії на формат Ultra HDR
Смартфон Vivo X200 Ultra отримав Zeiss-оптику в камерах та 3,7-кратний оптичний зум Vivo камера смартфон
Vivo анонсувала новий флагман X200 Ultra, який покликаний скласти конкуренцію пристроям високого класу, особливо в галузі мобільної фотографії та відеозапису