Uklon додасть автоматичні чайові водіям
22.10.25
Сервіс таксі Uklon впроваджує нову функцію «Чаєві за замовчуванням» у своєму мобільному додатку, який дозволить пасажирам автоматично залишати чайові водіям після завершення поїздки.
Нова опція дає користувачеві можливість заздалегідь встановити суму або відсоток чайових, які автоматично списуватимуться після поїздки відповідно до налаштувань профілю. Функція доступна лише для безготівкових оплат, а максимальний розмір чайових може становити до 200 гривень або 100% вартості поїздки, залежно від обраного способу розрахунку.
Активувати «Чаєві за замовчуванням» можна за кілька кроків — у налаштуваннях профілю програми. Після вибору опції необхідно вказати бажану суму чи відсоток та підтвердити спосіб оплати.
Користувач сам вирішує, чи залишати чайові та в якому розмірі, а також може змінити або вимкнути функцію у будь-який час. Якщо поїздка не була оцінена протягом двох годин після завершення, система автоматично ініціює оплату чайових згідно з встановленими параметрами. Протягом цього часу пасажир може змінити суму, підтвердити чи відмовитись від чайових.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam Steam відеокарта
Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже


