У Netflix вже понад 300 мільйонів передплатників
24.01.25
Netflix, один з найбільших стрімінгових сервісів, завершив 2024 з приголомшливими результатами. Згідно з опублікованим фінансовим звітом за четвертий квартал, кількість передплатників сервісу перевищила 301 мільйон осіб.
За звітний період Netflix вдалося залучити 18,91 млн нових користувачів. Це майже вдвічі більше за прогнозований компанією приріст у 9,18 млн. Зростання підписок склало 15,9% порівняно з аналогічним періодом 2023 року.
Географія нових передплатників:
- США та Канада: 4,82 млн.
- Європа, Близький Схід та Африка: 5 млн.
- Південна Америка: 4,15 млн.
- Азія: 4,94 млн.
Зростання популярності Netflix пов’язують із кількома ключовими прем’єрами:
- Триллер “Ручна поклажа” (Carry-On) – новий хіт платформи.
- Другий сезон “Ігри в кальмара” (Squid Game) – найуспішнішим серіалом Netflix. Сезон набрав понад 330 млн переглядів, що еквівалентно 2,8 млрд годин перегляду.
- Ексклюзивна трансляція боксерського поєдинку між Джейком Полом та Майком Тайсоном, що також привернуло увагу глядачів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Audi A6 Sedan випускатиметься у версії м’якого гібрида Audi автомобіль
Audi A6 Sedan з класичним для бізнес-класу кузовом доповнила представлену раніше у березні A6 Avant і, як і універсал, побудована на платформі Premium Platform Combustion (PPC).
Як програми для обліку часу допомагають оптимізувати ресурси та бюджет команди Попросили розмістити сервіс
У сучасному бізнесі кожна година — це витрати. А кожна неточно оцінена задача — ризик для бюджету проєкту. Саме тому контроль робочого часу став не просто елементом звітності, а стратегічним інструментом управління ефективністю команди та фінансами.