У Netflix вже понад 300 мільйонів передплатників

Netflix

 

Netflix, один з найбільших стрімінгових сервісів, завершив 2024 з приголомшливими результатами. Згідно з опублікованим фінансовим звітом за четвертий квартал, кількість передплатників сервісу перевищила 301 мільйон осіб.

За звітний період Netflix вдалося залучити 18,91 млн нових користувачів. Це майже вдвічі більше за прогнозований компанією приріст у 9,18 млн. Зростання підписок склало 15,9% порівняно з аналогічним періодом 2023 року.

 

Географія нових передплатників:

  • США та Канада: 4,82 млн.
  • Європа, Близький Схід та Африка: 5 млн.
  • Південна Америка: 4,15 млн.
  • Азія: 4,94 млн.

Зростання популярності Netflix пов’язують із кількома ключовими прем’єрами:

  1. Триллер “Ручна поклажа” (Carry-On) – новий хіт платформи.
  2. Другий сезон “Ігри в кальмара” (Squid Game) – найуспішнішим серіалом Netflix. Сезон набрав понад 330 млн переглядів, що еквівалентно 2,8 млрд годин перегляду.
  3. Ексклюзивна трансляція боксерського поєдинку між Джейком Полом та Майком Тайсоном, що також привернуло увагу глядачів.

Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже

| 18.55
Огидні светри Microsoft цього року присвячені Clippy, Xbox та Zune
Microsfot ugly sweater Clippy

У версії Artifact зібрана ціла добірка ностальгічних символів: від Clippy до логотипів MSN, Internet Explorer, Windows, MS-DOS та класичного “Сапера”.