У Netflix вже понад 300 мільйонів передплатників
24.01.25
Netflix, один з найбільших стрімінгових сервісів, завершив 2024 з приголомшливими результатами. Згідно з опублікованим фінансовим звітом за четвертий квартал, кількість передплатників сервісу перевищила 301 мільйон осіб.
За звітний період Netflix вдалося залучити 18,91 млн нових користувачів. Це майже вдвічі більше за прогнозований компанією приріст у 9,18 млн. Зростання підписок склало 15,9% порівняно з аналогічним періодом 2023 року.
Географія нових передплатників:
- США та Канада: 4,82 млн.
- Європа, Близький Схід та Африка: 5 млн.
- Південна Америка: 4,15 млн.
- Азія: 4,94 млн.
Зростання популярності Netflix пов’язують із кількома ключовими прем’єрами:
- Триллер “Ручна поклажа” (Carry-On) – новий хіт платформи.
- Другий сезон “Ігри в кальмара” (Squid Game) – найуспішнішим серіалом Netflix. Сезон набрав понад 330 млн переглядів, що еквівалентно 2,8 млрд годин перегляду.
- Ексклюзивна трансляція боксерського поєдинку між Джейком Полом та Майком Тайсоном, що також привернуло увагу глядачів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Ugreen Uno RG Gan – зарядка 100 Вт із посмішкою



Мені подобається, як воно заряджається, швидко, не сильно гріється, ще й усміхається. Ймовірно, така ситуація була у голові у співробітників компанії Ugreen, коли вони розробляли нову модель Ган-зарядки.

Холодильниками Samsung можна буде керувати зареєстрованим голосом Samsung
Функція використовує голосового помічника Bixby, який тепер здатний розпізнавати кілька голосів, зареєстрованих або на холодильнику
Ноутбук Panasonic Let’s Note SC отримає знімний акумулятор та круглий сенсорний трекпад Panasonic ноутбук
Panasonic Let’s Note SC – компактний та продуктивний ноутбук для ділових користувачів з автономністю до 12,7 годин при відтворенні відео