Реклама в Instagram тепер буде і в результатах пошуку та push-сповіщеннях
24.03.23
Компанія Facebook додасть в свою соціальну мережу Instagram більше реклами. Instagram вже дозволив компаніями розміщувати рекламу в стрічці з результатами пошуку — оновлення поки тестове, але найближчими місяцями буде запущене у всьому світі.
В компанії кажуть, що реклама «охопить людей, які активно шукають компанії, продукти та вміст». Наприклад, якщо серед ваших запитів був «Догляд за шкірою» — ви побачите релевантні оголошення в каналі результатів пошуку. Відрізнити рекламу від звичайних публікацій можна за позначкою «Спонсоровано» під назвою облікового запису.
Крім того, соцмережа надсилатиме рекламні push-повідомлення із нагадуванням про майбутню подію чи важливу дату. У прикладі, наведеному Instagram, опція «Нагадати мені» повідомляє про прем’єру нового сезону телешоу. Торкнувшись повідомлення ви можете вимкнути нагадування, яке зазвичай приходитиме за день чи за 15 хвилин до події або під час неї.
Реклами вже є у стрічці, розділах Explore, Reels, Stories та навіть у профілях користувачів. Тепер без проплаченого вмісту залишилися хіба що приватні повідомлення – Direct.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
ШІ Google Gemini Live тепер підтримує українську мову Google оновлення штучний інтелект
Google надав підтримку Gemini Live українською мовою. Функція вже доступна на Android та незабаром з’явиться на iOS.
Jeep випустила позашляховик із гібридним двигуном у стилі військового Willys MB 1941 року автомобіль
Jeep Wrangler 4xe Willys ’41 Special Edition включає 2.0-літровий турбодвигун і два електромотори, забезпечуючи потужність 375 к.с. та 21 милю (34 км) ходу на електротязі.