Реклама в Instagram тепер буде і в результатах пошуку та push-сповіщеннях
24.03.23
Компанія Facebook додасть в свою соціальну мережу Instagram більше реклами. Instagram вже дозволив компаніями розміщувати рекламу в стрічці з результатами пошуку — оновлення поки тестове, але найближчими місяцями буде запущене у всьому світі.
В компанії кажуть, що реклама «охопить людей, які активно шукають компанії, продукти та вміст». Наприклад, якщо серед ваших запитів був «Догляд за шкірою» — ви побачите релевантні оголошення в каналі результатів пошуку. Відрізнити рекламу від звичайних публікацій можна за позначкою «Спонсоровано» під назвою облікового запису.
Крім того, соцмережа надсилатиме рекламні push-повідомлення із нагадуванням про майбутню подію чи важливу дату. У прикладі, наведеному Instagram, опція «Нагадати мені» повідомляє про прем’єру нового сезону телешоу. Торкнувшись повідомлення ви можете вимкнути нагадування, яке зазвичай приходитиме за день чи за 15 хвилин до події або під час неї.
Реклами вже є у стрічці, розділах Explore, Reels, Stories та навіть у профілях користувачів. Тепер без проплаченого вмісту залишилися хіба що приватні повідомлення – Direct.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Ugreen Uno RG Gan – зарядка 100 Вт із посмішкою



Мені подобається, як воно заряджається, швидко, не сильно гріється, ще й усміхається. Ймовірно, така ситуація була у голові у співробітників компанії Ugreen, коли вони розробляли нову модель Ган-зарядки.

Шоломи для фронту та полігону: вибір SPECPROM і чому ми йому довіряємо Попросили розмістити
Сучасний шолом — це не аксесуар, не модуль екіпірування для фото і не додаткове знаряддя. Це, перш за все, захист голови, від якого залежить життя.
lifecell змінює логотип позбавляється натяків про Turkcell lifecell дизайн телеком
Оператор Lifecell представив оновлений логотип, прибравши з нього елемент, який багато років асоціювався з турецькою компанією Turkcell