Реклама в Instagram тепер буде і в результатах пошуку та push-сповіщеннях
24.03.23
Компанія Facebook додасть в свою соціальну мережу Instagram більше реклами. Instagram вже дозволив компаніями розміщувати рекламу в стрічці з результатами пошуку — оновлення поки тестове, але найближчими місяцями буде запущене у всьому світі.
В компанії кажуть, що реклама «охопить людей, які активно шукають компанії, продукти та вміст». Наприклад, якщо серед ваших запитів був «Догляд за шкірою» — ви побачите релевантні оголошення в каналі результатів пошуку. Відрізнити рекламу від звичайних публікацій можна за позначкою «Спонсоровано» під назвою облікового запису.
Крім того, соцмережа надсилатиме рекламні push-повідомлення із нагадуванням про майбутню подію чи важливу дату. У прикладі, наведеному Instagram, опція «Нагадати мені» повідомляє про прем’єру нового сезону телешоу. Торкнувшись повідомлення ви можете вимкнути нагадування, яке зазвичай приходитиме за день чи за 15 хвилин до події або під час неї.
Реклами вже є у стрічці, розділах Explore, Reels, Stories та навіть у профілях користувачів. Тепер без проплаченого вмісту залишилися хіба що приватні повідомлення – Direct.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Microsoft та Asus готують портативну консоль Asus Microsoft консоль
За даними журналіста Windows Central Джеза Кордена, пристрій Microsoft і Asus може з’явитися у продажу вже до кінця 2025 року.
JBL представила оновлені моделі Bluetooth-колонок Charge 6 та Flip 7 Bluetooth аудіо
JBL представила оновлені моделі Bluetooth-колонок Flip 7 та Charge 6, які отримали підтримку технології AI Sound Boost, що покращує звучання залежно від довкілля.