Nielsen: лінійне телебачення в США поступилося стримінгам, TikTok та YouTube
24.08.23
Згідно з останнім звітом Nielsen перегляди телебачення впали приблизно на 1% з червня 2023 року по липень 2023 року. Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало аж на 12,5% з минулого року.
Дослідницька компанія Nielsen почала використовувати новий показник для вимірювання того, що люди дивляться на телевізорі: у ньому вбудовані сегменти для телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри.
Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які разом отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції. Категорія «Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась на відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд смартфонів Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56: про світло



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Нові електрокари BYD EV заряджаються повністю за півгодини автомобіль електротранспорт
У Китаї компанія BYD представила перші електромобілі на новій платформі Super e-Platform – седан Han L та позашляховик Tang L
Kawasaki представила концепт робо-коня Corleo робот
На виставці Osaka Kansai Expo 2025 компанія Kawasaki представила концептуального робота для пересування по пересіченій місцевості.