Nielsen: лінійне телебачення в США поступилося стримінгам, TikTok та YouTube
24.08.23
Згідно з останнім звітом Nielsen перегляди телебачення впали приблизно на 1% з червня 2023 року по липень 2023 року. Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало аж на 12,5% з минулого року.
Дослідницька компанія Nielsen почала використовувати новий показник для вимірювання того, що люди дивляться на телевізорі: у ньому вбудовані сегменти для телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри.
Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які разом отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції. Категорія «Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась на відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Lenovo ThinkCentre M90a Gen 6 з Nvidia RTX 4050 вже у продажу Lenovo комп'ютер
Lenovo ThinkCentre M90a Gen 6 позиціонується як універсальне рішення для робочих та мультимедійних завдань
Samsung зробить деякі ШІ-функції галереї Galaxy платними Samsung смартфон штучний інтелект
У смартфонах Samsung Galaxy може з’явитися нова функція, пов’язана із штучним інтелектом