Навушники Redmi Buds 6S отримали сертифікацію NetEase Cloud Audio та 33 години часу автономної роботи
13.06.24
Компанія Xiaomi анонсувала нову модель бездротових навушників Redmi Buds 6S із функцією активного шумоподавлення. Bluetooth-навушники оснащені 14.2-міліметровими динамічними драйверами та амплітудою 0,45 мм, що забезпечує високу якість звуку, підтверджену сертифікацією NetEase Cloud Audio. Redmi Buds 6S мають просторовий звук, сумісний із останніми моделями смартфонів Redmi K70, Xiaomi 13, Xiaomi 14 та Xiaomi Mix Fold 3.
Навушники підтримують напіввкладишне шумозаглушення з двома режимами роботи та обладнані двома мікрофонами для виключення шуму вітру під час дзвінків. Час роботи навушників разом із зарядним кейсом складає 33 години. Вони також підтримують швидке аудіопідключення Xiaomi Hyper Connect, розумне підключення до двох пристроїв і синхронізацію з Xiaomi Headphones.
Навушники Redmi Buds 6S вже надійшли у продаж на платформі Xiaomi Mall за ціною близько 27 доларів США. Повну інформацію про випуск поки не розголошено, але очікується, що навушники будуть доступні найближчим часом.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Ігрове кермо Logitech G29: спорткар на столі
Розповімо про ігрове кермо Logitech G29 для ПК та PlayStation, а також доповнення у вигляді 6-ступінчастого перемикача передач Driving Force Shifter.
Культова мишка Razer Boomslang отримала новий дизайн та функції Razer мишка
Razer відзначила своє 20-річчя перевиданням Boomslang – моделі, яка у 1999 році стала першою спеціалізованою ігровою мишею та фактично намітила старт епохи кіберспорту.
Підсумки 2025 року Pornhub: Україна більше не в топ 15 інтернет
Pornhub опублікувала щорічний огляд активності користувачів, де представлені дані про країни-лідери з трафіку, популярні категорії та найчастіше використовувані пристрої


