Meta заплатить $725 млн, щоб врегулювати скандал з Cambridge Analytica
03.01.23
Meta, материнська компанія Facebook, погодилася виплатити $725 мільйонів, щоб залагодити судовий позов і скандальну справу, пов’язану з Cambridge Analytica.
Нині неіснуюча консалтингова компанія Cambridge Analytica, яка працювала на президентську кампанію Дональда Трампа (Donald Trump), незаконно отримала особисту інформацію облікових записів Facebook для профілювання виборців та таргетингу без згоди користувачів. Загалом Cambridge Analytica отримала доступ до даних 87 мільйонів користувачів соціальної мережі.
У результаті Facebook звинуватили в наданні третім особам, включно з Cambridge Analytica, доступу до особистої інформації користувачів. Адвокати користувачів стверджували, що Facebook ввела їх в оману, змусивши думати, що може зберегти контроль над особистими даними, хоча насправді дозволила отримати доступ тисячам привілейованих сторонніх осіб.
Адвокати позивачів назвали пропоноване врегулювання, а саме $725 млн, найбільшим із будь-коли досягнутих у рамках колективного позову про конфіденційність даних у США та максимальною сумою, яку Meta будь-коли платила за вирішення колективного позову.
Водночас сама компанія факту правопорушень не визнала і заявила, що погодилася на врегулювання позову “в інтересах спільноти та акціонерів”.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
Смартфон Honor X9c отримав Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 та захистом IP65M
Honor Qualcomm смартфонСмартфон Honor X9c отримав покращену основну камеру на 108 МП з OIS та ширококутну камеру на 5 МП, а також фронтальну камеру на 16 Мпікс.
Google піднімає ціну передплати YouTube Premium у низці країн
Google YouTube бізнес сервісМенеджер з комунікацій YouTube Пол Пеннінгтон підтвердив, що ціни зростають як на YouTube Premium, який видаляє рекламу з потокового відео та музичного сервісу