Meta заплатить $725 млн, щоб врегулювати скандал з Cambridge Analytica
03.01.23
Meta, материнська компанія Facebook, погодилася виплатити $725 мільйонів, щоб залагодити судовий позов і скандальну справу, пов’язану з Cambridge Analytica.
Нині неіснуюча консалтингова компанія Cambridge Analytica, яка працювала на президентську кампанію Дональда Трампа (Donald Trump), незаконно отримала особисту інформацію облікових записів Facebook для профілювання виборців та таргетингу без згоди користувачів. Загалом Cambridge Analytica отримала доступ до даних 87 мільйонів користувачів соціальної мережі.
У результаті Facebook звинуватили в наданні третім особам, включно з Cambridge Analytica, доступу до особистої інформації користувачів. Адвокати користувачів стверджували, що Facebook ввела їх в оману, змусивши думати, що може зберегти контроль над особистими даними, хоча насправді дозволила отримати доступ тисячам привілейованих сторонніх осіб.
Адвокати позивачів назвали пропоноване врегулювання, а саме $725 млн, найбільшим із будь-коли досягнутих у рамках колективного позову про конфіденційність даних у США та максимальною сумою, яку Meta будь-коли платила за вирішення колективного позову.
Водночас сама компанія факту правопорушень не визнала і заявила, що погодилася на врегулювання позову “в інтересах спільноти та акціонерів”.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Audi A6 Sedan випускатиметься у версії м’якого гібрида Audi автомобіль
Audi A6 Sedan з класичним для бізнес-класу кузовом доповнила представлену раніше у березні A6 Avant і, як і універсал, побудована на платформі Premium Platform Combustion (PPC).
Як програми для обліку часу допомагають оптимізувати ресурси та бюджет команди Попросили розмістити сервіс
У сучасному бізнесі кожна година — це витрати. А кожна неточно оцінена задача — ризик для бюджету проєкту. Саме тому контроль робочого часу став не просто елементом звітності, а стратегічним інструментом управління ефективністю команди та фінансами.