Lego буде робити всі шини з вторинної сировини до кінця 2025 року

Lego tires

 

Lego, найбільший у світі виробник шин за кількістю одиниць, що випускаються, представила новий екологічний матеріал rSEBS для виробництва своїх мініатюрних покришок. Цей матеріал створюється з перероблених рибальських мереж та олії, що дозволяє знизити залежність від викопної сировини.

 

До кінця 2025 року нові шини стануть стандартом для всіх наборів Lego, а вже зараз вони використовуються у ряді конструкторів. Спочатку частка перероблених матеріалів у складі шин складе не менше 30%.

 

Екологічна ініціатива з rSEBS є частиною глобальної стратегії Lego з переходу на стійкі матеріали. Раніше компанія почала виробляти пластикові деталі з бразильської цукрової тростини та виготовляти прозорі елементи конструкторів із переробленого штучного мармуру.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовиниNews
| 09.22
NVIDIA скоротить постачання відеокарт GeForce RTX 50   
Nvidia GeForce RTX 5060 и RTX 5060 Ti

NVIDIA може скоротити виробництво відеокарт серії GeForce RTX 50 на 30-40% у першій половині 2026 року

| 16.41
Сучасний Mercedes-Benz Unimog отримав 7,7-літровий V6  
Mercedes-Benz Unimog

В основі концепту лежить Mercedes-Benz Unimog U 4023 з портальними осями, міцною рамою та повним набором блокувань диференціалів. Головною технічною зміною стала заміна стандартного 5,1-літрового дизеля