Huawei Stelato S9 – преміальний електрокар із запасом ходу 820 км
11.08.24
Huawei представила свій перший преміальний електричний седан Stelato S9, розроблений у співпраці з BAIC Group. Автомобіль пропонує ряд преміальних характеристик та технологій, включаючи швидку зарядку, що дозволяє заповнити 30-80% батареї лише за 15 хвилин. Реалізовано систему Advanced Driving System 3.0 та систему запобігання зіткненням CAS 3.0.

Huawei Stelato S9 доступний у двох варіантах – Max і Ultra, з цінами від 399 800 юанів (близько 51 900 євро) до 449 800 юанів (близько 58 300 євро). Обидві версії оснащені батареєю ємністю 100 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 816 км Max і 721 км Ultra по CLTC.
Він виготовлений компанією BAIC BluePark під брендом Stelato у співпраці з HIMA, мультибрендовим автомобільним альянсом Huawei.
Модель Ultra додатково пропонує сидіння з функцією невагомості та 32-дюймовий проекційний екран. Автомобіль має довжину 5160 мм та колісну базу 3050 мм, а також оснащений дисками розміром 20 або 21 дюйм.

Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається Lenovo концепт ноутбук
Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків авіація транспорт
Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.


