Aston Martin та Curv Racing Simulators представили симулятор автомобіля AMR-C01-R за $75 тисяч
05.04.25
Aston Martin спільно з Curv Racing Simulators представили оновлену версію гоночного симулятора AMR-C01-R, який вперше був представлений у 2020 році. Нова модель вийде обмеженим тиражем у 50 екземплярів і запропонує ще вищий рівень реалізму та занурення.
Конструкція симулятора заснована на монококу вуглецю і включає фірмові радіаторні грати Aston Martin. У новій версії перероблено розташування сидінь, натхнене гіперкаром Aston Martin Valkyrie, покращена ергономіка для високих користувачів, а також змінено компонування панелі перемикачів та радіаторні решітки для підвищення зручності використання та ефективності охолодження.

AMR-C01-R оснащений 49-дюймовим вигнутим дисплеєм C95C із частотою оновлення 240 Гц, часом відгуку 1 мс та підтримкою технології HDR10+ Gaming. Усередині встановлений графічний процесор NVIDIA GeForce RTX 5090, процесор Intel 14-го покоління, 32 ГБ оперативної пам’яті та накопичувач ємністю 2 ТБ.
Симулятор доступний для замовлення за ціною від 58750 фунтів стерлінгів (приблизно 75914 доларів). Перші поставки очікуються у квітні 2025 року.


Aston Martin представив новий гіперкар Valkyrie LMH, який у 2025 році візьме участь у гонці «24 години Ле-Мана». Цей крок стане першою спробою британського автовиробника здобути перемогу в загальному заліку престижного марафону за останні шість десятиліть.
Заснований на дорожній версії Aston Martin Valkyrie, новий болід адаптований під регламент категорії Le Mans Hypercar (LMH) класу Le Mans Daytona Hybrid (LMDh), цей технічний регламент дозволяє більш гнучкі інженерні рішення, що дає конструкторам більше свободи у проектуванні.

Однією із ключових особливостей Aston Martin Valkyrie LMH став атмосферний 6,5-літровий двигун V12 Cosworth. Цей мотор залишається єдиним представником дванадцятициліндрових агрегатів у вищій категорії гонок на витривалість, де більшість суперників використовують турбовані V8 та V6. Незважаючи на збереження гібридної системи, потужність двигуна була знижена з 1140 до 680 кінських сил, щоб відповідати вимогам FIA WEC.
Інженери компанії внесли зміни в конструкцію двигуна, покращивши його паливну ефективність і довговічність. Зокрема, було знижено ліміт оборотів, а також скориговано співвідношення палива та повітря у суміші, що дозволить рідше проводити дозаправки під час перегонів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Ігрове кермо Logitech G29: спорткар на столі
Розповімо про ігрове кермо Logitech G29 для ПК та PlayStation, а також доповнення у вигляді 6-ступінчастого перемикача передач Driving Force Shifter.
Дослідження: люди почали копіювати фрази чат ботів з ШІ дослідження штучний інтелект
Після появи ChatGPT автори відеороликів на YouTube стали значно частіше вживати слова, характерні для мови великих мовних моделей.
Операційній системі Windows виповнилося 40 років Windows історія
Історія Windows почалася наприкінці сімдесятих, коли Microsoft вирішила створити графічну оболонку для свого DOS


