40% нових ігор у Steam не заробили і $100, не окупивши навіть розміщення на платформі

Steam

 

У 2025 році у Steam вийшло майже 13 тисяч ігор, проте для більшості з них все закінчилося тихо і безуспішно – продаж виявився мінімальним, а розробники не змогли повернути навіть базову плату за публікацію.

 

Польський розробник Артур Смеровський, автор покрокової версії RPG Soulash та її продовження Soulash 2, опублікував аналітику Gamalytic, яка показує тривожну картину інді-ринку. За даними, близько 40% усіх нових релізів 2025 року (12 732 гри) заробили менше $100, близько двох третин — менше $1000, і лише 8% змогли подолати позначку $100 тисяч.

 

При цьому Steam все ще використовує регіональні ціни за курсом 2022 року, що робить багато тайтл дорожчим для покупців з деяких країн.

 

Статистика ігор у Steam

 

За даними Gamalytic, 30% менш прибуткових проектів принесли в середньому $37, а 47,4% ігор продалися в кількості менше 100 копій. Ще 28% – від 100 до 1000 екземплярів. Таким чином більшість розробників не змогли навіть відбити $100, які Steam стягує за публікацію нової гри. Ця сума повертається лише якщо проект заробляє хоча б $1000 валового доходу, чого дозрівають далеко не всі.

 

Gamalytic уточнює, що не має доступу до внутрішньої статистики Valve, тому цифри можуть мати похибку до 50%, проте загальна тенденція очевидна – ринок інді-ігор перенасичений, а видимість та продаж стрімко падають.

 

Необхідно враховувати, що частина цих проектів – безкоштовні ігри без монетизації, включаючи фанатські та експериментальні роботи. Проте дані демонструють масштаб “гри в нікуди”: більшість творців випускають свої проекти заради самого факту релізу, а не заради прибутку. Навіть незважаючи на те, що все більше ігор створюється за допомогою ІІ, знижуючи витрати, витрачений час, ресурси та зусилля найчастіше не окупаються зовсім.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже

| 18.55
Огидні светри Microsoft цього року присвячені Clippy, Xbox та Zune
Microsfot ugly sweater Clippy

У версії Artifact зібрана ціла добірка ностальгічних символів: від Clippy до логотипів MSN, Internet Explorer, Windows, MS-DOS та класичного “Сапера”.