Тенденції та підсумки роботи Viber у 2020 році
26.01.21
Власники мессенджера Viber підбили підсумки 2020 року і визначили глобальні та локальні тенденції у взаємодії бізнесу з аудиторією.
Поширення пандемії та обмежувальні заходи призвели до того, що компанії стали активніше використовувати цифрові інструменти взаємодії з клієнтами. Зокрема це стало причиною зростання кількості брендів, які користуються Viber для вирішення бізнес-завдань. Так у 2020 році кількість компаній глобально збільшилась на 58% у порівнянні з 2019 роком. В той самий час загальна кількість бізнес-повідомлень зросла на 21%.
Бренди віддавали перевагу більше транзакційним, ніж промо-повідомленням — їх стало більше на 37%. Транзакційні повідомлення не тільки вигідні для компаній, але і зручні для користувачів. Наприклад, здавши аналізи в лабораторії, тепер не потрібно їхати за результатом — його надсилають у Viber.
Бажання взаємодіяти з користувачами у звичному для них середовищі — додатках для обміну повідомленнями — призвело також до зростання кількості брендів, які розміщують рекламу у Viber — в усьому світі їх стало більше на 115%.
В Україні даний показник виріс на 65%. Найчастіше рекламні інструменти в додатку використовували компанії з сегментів мобільних ігор (на 122% частіше, ніж минулого року), доставка їжі (на 174%) та соціальні медіа (на 244%). За минулий рік на 48% зросла і кількість компаній, які використовують чат-боти. В Україні цей показник склав +25%.
Для бізнесу Viber пропонує рішення для обміну повідомленнями (чат-боти, бізнес-повідомлення), брендовані стікери та медійну рекламу. Повідомлення бувають транзакційними (наприклад, підтвердження замовлення або доставлення товару), промо (повідомлення зі спеціальною пропозицією або акцією), а також діалоги (клієнтська підтримка, отримання зворотного зв’язку, оформлення замовлень).
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
![Articles](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/arrow.png)
Обзор клавиатуры Logitech G PRO X TKL RAPID: тонкие настройки
![views](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/icons/eyeglasses.png)
![comments](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/icons/speach.png)
![Logitech G PRO X TKL RAPID](https://hi-tech.ua/wp-content/uploads/2025/02/logitech-g-pro-x-tkl-rapid-21-300x225.jpg)
Новая клавиатура Logitech G PRO X TKL RAPID не просто предлагает фирменно высокое качество и механические переключатели. Она также позволяет менять некоторые параметры срабатывания кнопок. Расскажем подробнее
![News](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/arrow.png)
Удаление аудио с помощью ИИ из новых Samsung Galaxy S25, может позже появится и в Galaxy S24 Samsung искусственный интеллект смартфон
Мы писали в своем первом материале о Галакси С25 сразу после их презентации, что одной из примечательных функций по обработке медиа стала функция удаления аудио из записанных видео.
Смарт-часы для дайвинга Garmin Descent G2 оснащены AMOLED-дисплеем и имеют 27 часов автономности Garmin умные часы
Garmin представила новую модель смарт-часов Descent G2, ориентированную на любителей подводного спорта. Устройство сочетает функции дайв-компьютера и фитнес-трекера