Google представила кампанію «Google для туризму» для підтримки туристичної галузі України
13.04.21
Мета кампанії «Google для туризму» допомогти українській туристичній галузі розкрити свій потенціал за допомогою технологій, інструментів і навчальних ресурсів Google для прискорення розвитку і стійкого відновлення економіки.
Google Україна багато років реалізує великі проекти з цифрової трансформації України, і сьогодні ми раді оголосити про нові ініціативи компанії на підтримку туристичної галузі України, а також представити гастрономічну карту і проект з оцифровування національних парків України.
Сайт «Автентичні смаки України»
“Автентичні смаки України” став доповненням на сайті «Автентична Україна». Мета якого — сприяння розвитку внутрішнього туризму через популяризацію та збереження традицій приготування страв і напоїв. На сайті представлена гастрономічна карта, на якій можна вибрати регіон і здійснити віртуальну подорож унікальними смаками України. Крім того, тут можна знайти популярні страви з різних куточків нашої країни, з описом, фотографіями та рецептами — від відомих полтавських галушок до гуцульського баноша. Крім того, на сайті представлені віртуальні 3D-тури традиційними виноробнями, сироварнями та унікальними ресторанними залами регіонів України.
Оцифрування національних парків України
За підтримки Міністерства захисту навколишнього середовища і природних ресурсів України, Google Україна оцифрувала 16 національних парків в 13 областях України в форматі Street View для стимуляції віртуального і внутрішнього туризму та покращення туристичної привабливості національних парків. Відтепер кожен може зайти на Карти Google і здійснити віртуальні подорожі унікальними природними куточками України і в деталях розглянути неповторну природу нашої країни. Список оцифрованих національних природних парків:
- НПП “Голосіївський”(м. Київ)
- НПП “Нижньодністровський”(Одеська область)
- НПП “Нижньодніпровський”(Херсонська область)
- НПП “Мезинський”(Чернігівська область)
- НПП“Гетьманський” (Сумська область)
- НПП “Нижньосульський”(Черкаська область)
- НПП “Вижницький”(Чернівецька область)
- НПП “Ужанський”(Закарпатська область)
- НПП “Гуцульщина”(Івано-Франківська область)
- НПП “Сколівські Бескиди”(Львівська область)
- НПП “Зачарований край”(Закарпатська область)
- НПП “Черемоський”(Чернівецька область)
- НПП “Верховинський”(Івано-Франківська область)
- НПП “Карпатський”(Івано-Франківська область)
- НПП “Дермансько-Острозький”(Рівненська область)
- НПП “Кременецькі гори”(Тернопільська область)
Крім того, в рамках кампанії «Google для туризму» було організовано ряд онлайн-проектів, спрямованих на підвищення цифрових навичок для середнього та малого бізнесу, туристичних асоціацій, державних і громадських працівників туристичного сектора. Серед них вебінари, 7-годинний онлайн-марафон для понад 1300 учасників галузі, місцевих туристичних адміністрацій та неурядових організацій, серія практичних семінарів для спільноти Місцевих експертів Google.
Запущена в роботу онлайн-платформа «Нові цифрові можливості з Google», доступ до якої відкрито для всіх охочих. Наразі особливо потрібні цифрові навички, щоб розвивати свій бізнес, просувати свою кар’єру чи навіть для відпочинку. Google прагне допомогти, надаючи безкоштовне навчання, інструменти і досвід. Платформа буде регулярно поповнюватися новими матеріалами і інструментами.
Започатковано освітню програму «Google для туризму: розвиток бізнесу онлайн«, розроблену для керівників і власників компаній в туристичній галузі і готельно-ресторанного бізнесу. Протягом курсу учасники дізнаються, як розмістити інформацію про компанію в Інтернеті, як збільшити кількість клієнтів і продажі завдяки інструментам від Google та інших компаній. Один курс складається з 7 інтерактивних тренінгів в онлайн-форматі. Кожен тренінг розділений на частини різного ступеня складності, щоб бути корисним як для початківців, так і для досвідченої аудиторії. Курс безкоштовний і буде доступний як в прямому ефірі, так і за запитом на сайті. Протягом 2021 року Google планує тричі провести курс і надати можливість отримати нові знання більш ніж 5000 представників туристичного бізнесу. Перший тренінг стартує вже наступного тижня, зареєструватися для участі в програмі можна за посиланням.
Цей довгостроковий проект здійснюється Google Україна у партнерстві та за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства культури і інформаційної політики України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства розвитку туризму України.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): многое
Новый планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra получил большой 14,6”-экран, топовый процессор Mediatek Dimensity 9300 и стилус S Pen. Попробуем разобраться для чего такой девайс
Семиместный внедорожник Hyundai Ioniq 9 получил электромотор и запас хода до 620 км Hyundai автомобиль электротранспорт
Hyundai представила Ioniq 9 — электрический внедорожник с тремя рядами сидений, основанный на платформе E-GMP
Еще один бренд капсом. Redmi обновляет логотип и стратегию развития компании Redmi бизнес дизайн
Redmi, суббренд Xiaomi, представил новый логотип, написанный заглавными буквами «REDMI», символизирующий стратегическую трансформацию компании