Google представила кампанію «Google для туризму» для підтримки туристичної галузі України
13.04.21
Мета кампанії «Google для туризму» допомогти українській туристичній галузі розкрити свій потенціал за допомогою технологій, інструментів і навчальних ресурсів Google для прискорення розвитку і стійкого відновлення економіки.
Google Україна багато років реалізує великі проекти з цифрової трансформації України, і сьогодні ми раді оголосити про нові ініціативи компанії на підтримку туристичної галузі України, а також представити гастрономічну карту і проект з оцифровування національних парків України.
Сайт «Автентичні смаки України»
“Автентичні смаки України” став доповненням на сайті «Автентична Україна». Мета якого — сприяння розвитку внутрішнього туризму через популяризацію та збереження традицій приготування страв і напоїв. На сайті представлена гастрономічна карта, на якій можна вибрати регіон і здійснити віртуальну подорож унікальними смаками України. Крім того, тут можна знайти популярні страви з різних куточків нашої країни, з описом, фотографіями та рецептами — від відомих полтавських галушок до гуцульського баноша. Крім того, на сайті представлені віртуальні 3D-тури традиційними виноробнями, сироварнями та унікальними ресторанними залами регіонів України.
Оцифрування національних парків України
За підтримки Міністерства захисту навколишнього середовища і природних ресурсів України, Google Україна оцифрувала 16 національних парків в 13 областях України в форматі Street View для стимуляції віртуального і внутрішнього туризму та покращення туристичної привабливості національних парків. Відтепер кожен може зайти на Карти Google і здійснити віртуальні подорожі унікальними природними куточками України і в деталях розглянути неповторну природу нашої країни. Список оцифрованих національних природних парків:
- НПП “Голосіївський”(м. Київ)
- НПП “Нижньодністровський”(Одеська область)
- НПП “Нижньодніпровський”(Херсонська область)
- НПП “Мезинський”(Чернігівська область)
- НПП“Гетьманський” (Сумська область)
- НПП “Нижньосульський”(Черкаська область)
- НПП “Вижницький”(Чернівецька область)
- НПП “Ужанський”(Закарпатська область)
- НПП “Гуцульщина”(Івано-Франківська область)
- НПП “Сколівські Бескиди”(Львівська область)
- НПП “Зачарований край”(Закарпатська область)
- НПП “Черемоський”(Чернівецька область)
- НПП “Верховинський”(Івано-Франківська область)
- НПП “Карпатський”(Івано-Франківська область)
- НПП “Дермансько-Острозький”(Рівненська область)
- НПП “Кременецькі гори”(Тернопільська область)
Крім того, в рамках кампанії «Google для туризму» було організовано ряд онлайн-проектів, спрямованих на підвищення цифрових навичок для середнього та малого бізнесу, туристичних асоціацій, державних і громадських працівників туристичного сектора. Серед них вебінари, 7-годинний онлайн-марафон для понад 1300 учасників галузі, місцевих туристичних адміністрацій та неурядових організацій, серія практичних семінарів для спільноти Місцевих експертів Google.
Запущена в роботу онлайн-платформа «Нові цифрові можливості з Google», доступ до якої відкрито для всіх охочих. Наразі особливо потрібні цифрові навички, щоб розвивати свій бізнес, просувати свою кар’єру чи навіть для відпочинку. Google прагне допомогти, надаючи безкоштовне навчання, інструменти і досвід. Платформа буде регулярно поповнюватися новими матеріалами і інструментами.
Започатковано освітню програму «Google для туризму: розвиток бізнесу онлайн«, розроблену для керівників і власників компаній в туристичній галузі і готельно-ресторанного бізнесу. Протягом курсу учасники дізнаються, як розмістити інформацію про компанію в Інтернеті, як збільшити кількість клієнтів і продажі завдяки інструментам від Google та інших компаній. Один курс складається з 7 інтерактивних тренінгів в онлайн-форматі. Кожен тренінг розділений на частини різного ступеня складності, щоб бути корисним як для початківців, так і для досвідченої аудиторії. Курс безкоштовний і буде доступний як в прямому ефірі, так і за запитом на сайті. Протягом 2021 року Google планує тричі провести курс і надати можливість отримати нові знання більш ніж 5000 представників туристичного бізнесу. Перший тренінг стартує вже наступного тижня, зареєструватися для участі в програмі можна за посиланням.
Цей довгостроковий проект здійснюється Google Україна у партнерстві та за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства культури і інформаційної політики України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства розвитку туризму України.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
![Articles](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/arrow.png)
Обзор смартфона Poco X7 Pro: потенциал
![views](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/icons/eyeglasses.png)
![comments](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/icons/speach.png)
![Poco X7 Pro](https://hi-tech.ua/wp-content/uploads/2025/02/poco-x7-pro-24-300x225.jpg)
Купить смартфон Poco X7 Pro стало возможным совсем недавно. Как выяснилось, это довольно интересный аппарат бренда с хорошим процессором, достаточным объемом памяти, защитой корпуса и оптической стабилизацией у камеры. Но есть и нюансы. Посмотрим, как они влияют на опыт использования
![News](https://hi-tech.ua/wp-content/themes/softpress/img/arrow.png)
Спекулянты взвинтили цены видеокарты Nvidia GeForce RTX 5090 до $9000 GeForce RTX Nvidia бизнес видеокарта
На Тайване, который является одним из ключевых рынков для графических процессоров, видеокарты GeForce RTX 5090 уже продаются по цене 300 000 новых тайваньских долларов, что эквивалентно 9100 долларам США
Aston Martin снова в «24 часа Ле-Мана» с Valkyrie LMH на V12 автомобиль спорт
Aston Martin представил новый гиперкар Valkyrie LMH, который в 2025 году примет участие в гонке «24 часа Ле-Мана». Этот шаг станет первой попыткой британского автопроизводителя завоевать победу в общем зачёте