Заробіток мобільних ігор у 2023 році склав $107 млрд (це на 2% менше ніж у 2022-му)
18.01.24
За даними нового звіту Data.ai, у 2023 році споживачі по всьому світу витратили $107 млрд на мобільні ігри, що на 2% менше, ніж у попередньому році. Тим не менше, це свідчить про імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Китай виявився лідером за загальною сумою витрат на мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють за кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть за ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Китай припадає на себе найбільшу частку завантажень мобільних ігор – 29,32 млрд. Звіт також вказує на те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли до трійки найбільших у світі мобільних ігор за обсягом споживчих витрат.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
Caterpillar випустила колісні навантажувачі з дистанційним керуванням транспорт
Cat Command також сумісна з іншими типами техніки Caterpillar, включаючи екскаватори та бульдозери, що робить її універсальним інструментом підвищення безпеки та продуктивності.
Akash System використовує алмази для охолодження процесорів у дата-центрах, космічній та військовій техніці процесор розробка
Akash System уклала меморандум із Міністерством торгівлі США, розраховуючи на $18,2 мільйона прямого фінансування та $50 мільйонів податкових пільг. Додатково стартап вже залучив 18 мільйонів доларів від венчурних інвесторів.