Заробіток мобільних ігор у 2023 році склав $107 млрд (це на 2% менше ніж у 2022-му)
18.01.24
За даними нового звіту Data.ai, у 2023 році споживачі по всьому світу витратили $107 млрд на мобільні ігри, що на 2% менше, ніж у попередньому році. Тим не менше, це свідчить про імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Китай виявився лідером за загальною сумою витрат на мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють за кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть за ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Китай припадає на себе найбільшу частку завантажень мобільних ігор – 29,32 млрд. Звіт також вказує на те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли до трійки найбільших у світі мобільних ігор за обсягом споживчих витрат.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A40m (CPH2669): початок
Смартфон Oppo A40m приємно вражає дизайном та набором деяких компонентів, які роблять із нього модель впевненого нижнього середнього класу. Розберемося в деталях
Nvidia GeForce RTX 5090D – відеокарта для китайського ринку. На 30% урізана продуктивність, частоти ті ж Nvidia відеокарта Китай
Відеокарта Nvidia GeForce RTX 5090D отримала знижені показники у обчисленнях з використанням тензорних ядер, де продуктивність впала з 3352 до 2375 TOPS
Continental показала автомобільні бічні вікна, що працюють як дисплеї CES автомобіль дисплей розробка
Компанія Continental анонсувала інноваційну систему “Window Projection”, яка може проектувати зображення на бічні стекла автомобілів.