Заробіток мобільних ігор у 2023 році склав $107 млрд (це на 2% менше ніж у 2022-му)
18.01.24
За даними нового звіту Data.ai, у 2023 році споживачі по всьому світу витратили $107 млрд на мобільні ігри, що на 2% менше, ніж у попередньому році. Тим не менше, це свідчить про імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Китай виявився лідером за загальною сумою витрат на мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють за кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть за ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Китай припадає на себе найбільшу частку завантажень мобільних ігор – 29,32 млрд. Звіт також вказує на те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли до трійки найбільших у світі мобільних ігор за обсягом споживчих витрат.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році
Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.
Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу
У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі
Дослідження: 70% підлітків в Україні використовують ШІ дослідження події в Україні штучний інтелект
В умовах повномасштабної війни українці зберігають високу онлайн-активність: 97% мають доступ до інтернету, а 92% користуються ним щодня.
Apple iPhone Pocket – шкарпетка для iPhone за $230 Apple iPhone
Apple повернулася до експериментів з дизайном аксесуарів, представивши iPhone Pocket – в’язану сумку для смартфона, створену у співпраці з японським брендом Issey Miyake.


