Заробіток мобільних ігор у 2023 році склав $107 млрд (це на 2% менше ніж у 2022-му)
18.01.24
За даними нового звіту Data.ai, у 2023 році споживачі по всьому світу витратили $107 млрд на мобільні ігри, що на 2% менше, ніж у попередньому році. Тим не менше, це свідчить про імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Китай виявився лідером за загальною сумою витрат на мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють за кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть за ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Китай припадає на себе найбільшу частку завантажень мобільних ігор – 29,32 млрд. Звіт також вказує на те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли до трійки найбільших у світі мобільних ігор за обсягом споживчих витрат.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Instagram отримає алгоритм ШІ, який визначатиме вік користувачів Instagram додаток оновлення штучний інтелект
Meta розпочала впровадження системи штучного інтелекту в Instagram, призначеної для автоматичного виявлення підлітків та активації додаткових заходів безпеки
Google Photos додасть функцію Ultra HDR навіть для старих фото Google додаток оновлення фото
Google почала поступово впроваджувати нову функцію у програмі Google Photos, яка дозволяє перетворювати стандартні фотографії на формат Ultra HDR