В застосунок Helsi додали сповіщення щоб відслідковувати записи на прийом та відвідування лікарів

Оновлення додатку Helsi

 

Нещодавно українські користувачів сколихнули соціальні мережі обговоренням факту, що лікарі іноді самотужки створюють записи прийому та відвідин пацієнтів. І ось відтепер у застосунку Helsi ввели нововведення для пацієнтів з яким користувач отримує сповіщення про заплановані та завершені прийоми у лікаря.

 

Це нова функція для користувачів, яка допоможе своєчасно отримувати інформацію про прийоми та ще ретельніше контролювати, що відбувається з медичною карткою пацієнтів та їх дітей.

 

Оновлення передбачають 4 автоматичних push-повідомлення у додатку: про запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини, про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини. Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися на прийом.

 

Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування у смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування не потрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу у застосунок.

 

Наразі на ринку України 35 медичних інформаційних систем, які дають можливість лікарям вносити записи про пацієнтів в електронну систему охорони здоров’я. Helsi додатково надає зручний кабінет пацієнта з доступом для користувачів до їх медичних даних.

 

Функція «Поскаржитися на прийом»

 

Вважаючи прийом помилковим, пацієнт обирає функцію «поскаржитися». Далі – автоматично переходить до служби підтримки Helsi. Користувач залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом. Пацієнту приходить сповіщення про результат скарги.  Якщо лікар дійсно вніс прийом помилково – прийом позначать таким, що не відбувся.

 

Як відрізнити коректний прийом від помилкового

 

Команда Helsi проаналізувала запити від користувачів зі скаргами на помилкові прийоми. Виявилося, що більшість із них внесені лікарями внаслідок вакцинації, виписаного направлення чи рецепта.

 

Перевірити, чи створений прийом в рамках вакцинації, можна самостійно. Потрібно перейти у прийом та переглянути причину звернення. Якщо причина звернення – це «Імунізація/профілактичне лікування» – то прийом створений лікарем під час вакцинації пацієнта. У вакцинальній бригаді брали участь лікарі різних спеціалізацій, від ЛОРа до невропатолога, тому і прийом «відвідування ЛОРа» може стосуватися саме щеплення.

 

Якщо ж пацієнт перевірив прийом і впевнений у помилці – поскаржитися можна у додатку, або звернутися напряму до медичного закладу. Він самостійно сконтактує з лікарем та відповість пацієнту.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 13.09
Amazon анонсувала нові електронні книги Kindle Scribe та перший кольоровий Kindle Scribe Colorsoft   
Kindle Scribe Colorsoft

Kindle Scribe Colorsoft – привертає увагу кольоровим дисплеєм на основі нової технології, що дозволяє відображати м’які тони без характерної для втоми від LCD

| 10.30
Philips представила перший у світі ігровий монітор із екраном 1000 Гц  
philips EVNIA 27M2N5500XD 1000

Philips Monitors представила екран ENIA 27M2N5500XD, що став першим монітором у світі, здатним працювати з частотою оновлення до 1000 Гц.