Тепер у Instagram можна запланувати публікацію повідомлення

hi-tech instagram web

 

Instagram нещодавно додав функцію планування текстових повідомлень із можливістю задати дату та час відправлення заздалегідь. Нова опція доступна на Android та iOS і дозволяє запланувати повідомлення на 29 днів уперед. Однак надсилати можна лише текст, без медіафайлів (GIF або відео).

 

Функція з’явилася завдяки інтеграції з Messenger у 2020 році, що розширило можливості Instagram Direct та наблизило його до месенджерів, таких як iMessage та Gmail.

 

Як запланувати повідомлення в Instagram:

  1. Відкрийте чат.
  2. Напишіть текст повідомлення.
  3. Утримуйте іконку синьої стрілки.
  4. Виберіть дату та час відправлення в меню.
  5. Натисніть кнопку надсилання — повідомлення буде заплановане.

 

Редагування або видалення запланованого повідомлення:

  1. Натисніть “scheduled messages” у чаті.
  2. Виберіть повідомлення, яке потрібно змінити або видалити.
  3. Щоб змінити текст, скопіюйте повідомлення, видаліть його, відредагуйте та заново заплануйте.

 

Соціальні мережі та месенджери знижують якість відео, щоб оптимізувати простір займаний на серверах. До того ж це, за ідеєю, має піднімати швидкість завантаження сторінок у користувачів. Також і Instagram почав знижувати якість відео, які не одержують значної кількості переглядів протягом певного часу.

 

Керівник платформи Адам Моссери пояснив, що це рішення пов’язане з оптимізацією витрат на зберігання та кодування відео. Зниження якості застосовується на сукупному рівні і не орієнтоване на конкретних користувачів, щоб не створювати упередженості.

 

Однак відомо тепер, що більш популярні ролики в Інстаграм отримують вищу якість кодування, так як це виправдано великою кількістю глядачів і високими вимогами до продуктивності. При цьому топ-менеджер Інстаграм підкреслив, що різниця як незначна і практично не впливає на рівень залучення глядачів, оскільки ключову роль відіграє сам зміст відео.

 

Деякі користувачі висловили побоювання, що така політика може сприяти посиленню позицій популярних авторів, проте Моссери запевнив, що алгоритми та якість відео мають менший ефект на перегляди порівняно з цікавістю контенту.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів

| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже