NVIDIA внесла авансом Micron та SK Hynix понад півтора мільярди доларів за мікросхеми HBM3E для ШІ-систем
04.01.24
Вже відомо зі звітів, що на сьогодні основну частку своїх прибутків NVIDIA отримує від продажу прискорювачів обчислень. Компанія продала лише за останній квартал майже півмільйона таких пристроїв.
NVIDIA передбачає, що попит на ШІ-прискорювачі залишатиметься високим, тому вирішила забезпечити неперервне постачання, передоплативши Micron та SK Hynix за майбутні поставки мікросхем пам’яті HBM3E.
За інформацією південнокорейського видання Chosun Biz, NVIDIA вже провела платежі обом чипмейкерам на суму близько $540-770 мільйонів кожному, загалом понад півтора мільярди доларів, для замовлення високошвидкісних мікросхем.
З урахуванням великого попиту на ШІ-прискорювачі, час від замовлення до фактичної поставки може тривати місяці. Таким чином, NVIDIA вже заздалегідь вирішила закупити всі необхідні компоненти для неперервної виробничої діяльності.
Багатошарова пам’ять HBM3E вже використовується в деяких продуктах NVIDIA , таких як прискорювач обчислень H200, і буде використана в новому поколінні GPU з архітектурою Blackwell.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Ігрове кермо Logitech G29: спорткар на столі
Розповімо про ігрове кермо Logitech G29 для ПК та PlayStation, а також доповнення у вигляді 6-ступінчастого перемикача передач Driving Force Shifter.
Дослідження: люди почали копіювати фрази чат ботів з ШІ дослідження штучний інтелект
Після появи ChatGPT автори відеороликів на YouTube стали значно частіше вживати слова, характерні для мови великих мовних моделей.
Операційній системі Windows виповнилося 40 років Windows історія
Історія Windows почалася наприкінці сімдесятих, коли Microsoft вирішила створити графічну оболонку для свого DOS


