LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Грошей немає? росіяни пропонують копійки за негативні відгуки про S.T.A.L.K.E.R. 2 війна ігри
S.T.A.L.K.E.R. 2 сприймається не лише як довгоочікуваний ігровий проект, а й як символ стійкості України перед російською агресією.
BMW випускає M3 GTR натхненний грою NFS Most Wanted BMW Need For Speed дизайн
Щоб відсвяткувати 30-річчя серії Need for Speed BMW представила відреставровану M3 GTR у цьому культовому дизайні та синьо-сріблястій лівреї.