LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Ігрове кермо Logitech G29: спорткар на столі
Розповімо про ігрове кермо Logitech G29 для ПК та PlayStation, а також доповнення у вигляді 6-ступінчастого перемикача передач Driving Force Shifter.
Новий ШІ OpenAI GPT-5.2 перевершив людей-експертів у 70% завдань: кінець людства близько? штучний інтелект
OpenAI оголосила про запуск лінійки GPT-5.2, відзначивши її як найбільш помітне оновлення у напрямку універсального ШІ
Культова мишка Razer Boomslang отримала новий дизайн та функції Razer мишка
Razer відзначила своє 20-річчя перевиданням Boomslang – моделі, яка у 1999 році стала першою спеціалізованою ігровою мишею та фактично намітила старт епохи кіберспорту.


