LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд автомобільного відеореєстратора Kawa Mini 3: розмір неважливий
Kawa Mini 3 цікавий насамперед тим, що має дуже маленькі розміри, пропонуючи зйомку відео в 2К. Подивимося на що він годиться
Смартфон Xiaomi Redmi Turbo 4 на Mediatek Dimensity 8400-Ultra з батареєю 6550 мАч коштує від $275 MediaTek Redmi Xiaomi смартфон
Xiaomi представила новий смартфон середнього класу Redmi Turbo 4, який став наступником моделі Turbo 3, випущеної у квітні минулого року.
Ігровий монітор Asus ROG Swift OLED PG27UCDM з екраном 4K та частотою 240 Гц та підтримує DisplayPort 2.1a Asus CES монiтор
Asus представила новий ігровий монітор ROG Swift OLED PG27UCDM із передовою технологією Gen 4 QD-OLED від Samsung Display та сучасними інтерфейсами підключення.