LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Мишки Logitech: Огляд 6 найкращих моделей
Серії комп’ютерних мишок Logitech охоплюють широкий спектр використання – від кіберспортивних арен до робочих офісів. У нашій добірці представлені шість моделей, що демонструють різні підходи до ергономіки, сенсорних технологій та автономності.
Samsung показала модульні SSD – контролер і пам’ять NAND можна роз’єднати Samsung SSD
Samsung AM9C1 E1.A став розвитком торішнього SSD AM9C1, побудованого на власному 5-нм контролері PCIe 4.0 та флеш-пам’яті V-NAND восьмого покоління
LG UltraGear G8 – 4K монітор з частотою 165 Гц та HDR10 LG монiтор
Монітор LG UltraGear G8 37G800A-B обладнаний двома HDMI 2.1, одним DisplayPort 1.4, USB-C з підтримкою передачі даних та зарядки до 65 Вт


