Китай за пів року випустив більше 40 моделей штучного інтелекту для публічного використання
03.02.24
За останні півроку китайські регуляторні органи затвердили запуск понад 40 моделей штучного інтелекту для публічного використання.
Це сталося після вимоги Пекіна у серпні 2023 року до технологічних компаній отримувати дозволи для запуску своїх моделей. Остання партія дозволів видалася минулого тижня, коли китайські регулятори надали ліцензії на використання 14 великих мовних моделей, включаючи Xiaomi, 4Paradigm і 01.AI.
Раніше ліцензії отримали такі великі технологічні компанії, як Baidu, Alibaba та ByteDance, що стали одними з перших, кому дозволили запустити свої моделі штучного інтелекту. Загалом, з серпня минулого року китайські регулятори видали дозволи на більш ніж 40 моделей.
За даними брокерської компанії CLSA, у Китаї налічується 130 мовних моделей, що становить приблизно 40% від загального числа у світі. Це трохи менше, ніж 50% частка в США.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається Lenovo концепт ноутбук
Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків авіація транспорт
Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.


