Google додасть інформацію про якість повітря з прогнозом погоди в результатах пошуку

Google ecology

 

Google додає інформацію про якість повітря в картку погоди в результатах пошуку, що дозволяє користувачам бачити статус і позначення кольору якості повітря прямо на мобільних пристроях. Ця оновлена ​​функція буде доступна у програмах Google для Android та iOS, а також у мобільному інтернеті. Інформація про AQI (індекс якості повітря) вже відображається в різних інших місцях, таких як Discover та Google Maps.

 

Однак у пошуковій версії для комп’ютерів ця функція поки недоступна через відмінності в дизайні. Крім того, користувачі не можуть побачити точну кількість AQI при виконанні повного пошуку якості повітря з картою. Google планує додати цю функцію в майбутніх оновленнях, а також можливість відображення якості повітря в повноекранному режимі погоди для Android.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів

| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже