Вадим Гулько: «Завдяки рішенню Господарського суду міста Києва ми стали на крок ближче до запуску послуги MNP»
06.09.16
Господарський суд м. Києва 1 вересня виніс ухвалу про залишення без розгляду позову ТОВ «Діалінк» до УДЦР щодо зобов’язання замовника відмінити процедуру закупівлі послуги перенесення номера при зміні оператора (MNP).
Виконавчий директор УДЦР Вадим Гулько висловив задоволення таким рішенням суду, адже, на його думку, воно сприяє прискоренню впровадження в Україні послуги перенесення номерів.
«Якби не судові позови, то нами ще навесні було б розпочато співпрацю з новим переможцем торгів – компанією «Ес Ай Центр». Тому вважаю, що завдяки рішенню Господарського суду міста Києва ми стали на крок ближче до запуску послуги MNP», – зазначив Вадим Гулько.
Нагадаємо, що 1 квітня за рішенням Антимонопольного комітету України УДЦР відмінив усі рішення Комітету з конкурсних торгів, прийняті після розкриття пропозицій, чим повернув конкурс на етап повторного оцінювання всіх учасників другого тендеру із закупівлі послуги MNP. 21 квітня Комітет з конкурсних торгів УДЦР ухвалив рішення, згідно з яким переможцем повторних конкурсних торгів стала компанія «Ес Ай Центр».
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): многое
Новый планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra получил большой 14,6”-экран, топовый процессор Mediatek Dimensity 9300 и стилус S Pen. Попробуем разобраться для чего такой девайс
Патч STALKER 2 уже можно скачать игры обновление
Патч для игры S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl под номером 1.0.1 весит 13Гб. Обновление доступно для пользователей PC и Xbox и исправляет более 650 багов, затрагивающих все аспекты игры.
Денег в киберспорте становится больше на 18 % ежегодно. К 2030 году сумма превысит 5 млрд долларов киберспорт статистика финансы
Киберспорт продолжает стремительно развиваться, и, согласно последнему отчету компании Arizton, его рынок будет расти с каждым годом. Ожидается, что в течение ближайших пяти лет мировой рынок киберспорта достигнет более 5 миллиардов долларов