У літній період увага до радіо зростає
31.07.15
«Радіокомітет» оприлюднив дані другої хвилі дослідження радіослухання в містах України з населенням понад 50 тис. осіб за 2015 рік.
Нова хвиля досліджень свідчить про зростання аудиторії радіо за середньотижневим охопленням порівняно з минулим роком та з попередньою хвилею, а також демонструє незмінність лідерів за показниками рейтингу.
Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводилось з 20 квітня по 12 липня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тис.+, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 11 951 респондент.
За словами керівника напрямку «Радіо та преса» компанії GroupM Ігоря Романенка, зростання рейтингів порівняно з попередньою хвилею практично на всіх радіостанціях зумовлене сезонністю – літо та період відпусток впливає на підсилення уваги до радіо.
«У порівнянні з минулим роком рейтинги і позиції станцій змінилися мінімально, що свідчить про стабільність медіа в цілому. А також про те, що провідні радіостанції досить вміло працюють над утриманням слухачів та постійно вдосконалюють свій плей-лист та програмний продукт», – вважає Ігор Романенко.
У топ-10 українського радіоефіру за показниками рейтингу лідери незмінні: це «Хіт FM», «Шансон» та «Русское радио Украина». Четверте місце захопило «Радио Пятница», рейтинги якого зросли в 2,2 рази (на 0,39 процентних пункти).
«За рейтингами «Радио Пятница» на 4-му місці, і це чудовий приклад продуманого вибору формату і вільної ніші», – аналізує Ігор Романенко.
За показником охоплення трійка лідерів така ж, як за показником рейтингу. На четвертому місці опинилося «Люкс ФМ».
Також нова хвиля радіодосліджень свідчить про нові позитивні тенденції для радіо, зокрема про зростання радіослухачів в онлайні та збільшення частки радіослухачів-автомобілістів.
За словами Ігоря Романенка, радіо залишається ефективним і дещо недооціненим медіа, яке добре працює як в зв’язці з іншими медіа, так і самостійно.
Нагадаємо, що відповідно до уточненого експертного прогнозу обсягів рекламного ринку від Всеукраїнської рекламної коаліції радіо цього року очікує позитивний тренд зростання бюджетів. На думку експертів, це зумовлено як змінами у системі продажів низки ключових гравців, так і тим, що радіо історично недооцінюють.
Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12–65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 20 квітня по 12 липня 2015 року.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Обзор смартфона Oppo A6 Pro: амбициозный
Новый смартфон Oppo A6 Pro — телефон среднего уровня с функциональностью смартфонов премиум-класса. Производитель наделил его множеством характеристик, присущих более дорогим телефонам. Но не обошлось и без компромиссов. Как именно сбалансирован Oppo A6 Pro – расскажем в обзоре.
Выбор редакции 2025. Лучшие устройства года по версии hi-tech.ua
Лучшие игровые ноутбуки, мышки для работы, клавиатуры для игр, смартфоны и беспроводные наушники 2025 года. Среди них мы отметим самые интересные и те что можем рекомендовать купить.
Аудио система Samsung Music Frame получила лимитированную версию «Города Украины» Samsung аудио события в Украине
Samsung объявила о выпуске специальной лимитированной коллекции под названием «Города Украины», созданной совместно с дизайнерским агентством KOTIKINC.
Китайская BYD экспортировала почти 1 млн электрокаров в 2025 году бизнес Китай электротранспорт
В период с января по ноябрь 2025 года BYD уже отправила на зарубежные рынки 878 498 автомобилей, что на 144 % больше по сравнению с аналогичным периодом прошлого года





