Галузева ІТ-асоціація та професійні аналітичні агенції об’єднують зусилля для боротьби з тіньовим імпортом
02.06.16
Про співпрацю, координацію дій та обмін аналітичною інформацією для боротьби з тіньовими схемами при імпорті товарів ІТ та споживчої електроніки домовилися представники Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ) та міжнародних аналітичних компаній GfK та IDC під час зустрічі, що відбулася в рамках засідання Комітету імпортерів АПІТУ 26 травня 2016.
Учасники зустрічі дійшли згоди, що використання оцінок обсягів продуктових сегментів товарів ІТ та споживчої електроніки, їх порівняння з офіційною державною статистикою імпорту, деталізованою по кожному коду класифікатора товарів УКТЗЕД і країні походження, дозволило би виявляти проблемні ділянки та вживати ефективних заходів для перекриття тіньового імпорту. Перекриття каналів нелегального ввезення дозволить не тільки захистити бізнес сумлінних імпортерів, але й істотно збільшить надходження до бюджету. За оцінками профільних асоціацій АПІТУ та Асоціації імпортерів побутової електроніки (АУІПЕ), сумарний обсяг податків, несплачених «чорними» і «сірими» імпортерами товарів ІТ та споживчої електроніки, становить близько 3,6 млрд грн щорічно.
Згідно з оцінками АПІТУ та деяких виробників, зокрема під час Круглого столу «Тіньовий імпорт ІТ-товарів та споживчої електроніки – основні схеми та пошук шляхів протидії», що відбувся 17 травня 2016, частка тіньового імпорту в ноутбуках та інших товарах ІТ та побутової електроніки за останні місяці не зменшилась, а навпаки, зросла, в тому числі за рахунок неофіційного імпорту товарів, призначених для ринків інших країн.
Микола Фабро, голова Комітету імпортерів АПІТУ, відзначив, що учасники Асоціації регулярно визначають обсяги ринку по кожній групі товарів, керуючись як власними обстеженнями ринку, так і дослідженнями авторитетних міжнародних компаній, таких як GfK, IDC та інших, а також підкреслив важливість політичної волі державних органів для обміну деталізованими знеособленими даними про обсяги імпорту.
В рамках зустрічі Володимир Поздняков, глава київського офісу IDC, представив підготовлений IDC спільно з GfK порівняльний аналіз різних методик оцінки ринку споживчої електроніки на прикладі двох категорій товарів – портативних ПК і планшетів.
Учасники зустрічі відмітили, що жоден з методів оцінки не дає стовідсоткового результату, оскільки, наприклад, IDC використовує номінальну інформацію від постачальників про їх продажі в конкретну країну, а наявність на ринку України великого обсягу продукції адаптованої до ринку Польщі, Угорщини або Сполучених Штатів свідчить про те, що виробники не можуть або не мають бажання контролювати канали продажу. Зазвичай ці товари імпортуються за тіньовими схемами та знаходяться поза увагою аналітичних компаній.
Учасники зустрічі дійшли згоди, що для зниження рівня тіньового імпорту необхідне об’єднання аналітичних зусиль галузевих асоціацій, професійних аналітичних агенцій та держави — з точки зору як аналізу обсягів ввезеної техніки, так і її декларованої вартості.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Обзор смартфона Oppo A6 Pro: амбициозный
Новый смартфон Oppo A6 Pro — телефон среднего уровня с функциональностью смартфонов премиум-класса. Производитель наделил его множеством характеристик, присущих более дорогим телефонам. Но не обошлось и без компромиссов. Как именно сбалансирован Oppo A6 Pro – расскажем в обзоре.
Лучшие Bluetooth колонки. Подборка моделей в разных ценовых сегментах
Портативная колонка давно перестала быть просто аксессуаром для смартфона или ноутбука. Она стала инструментом для создания атмосферы – от камерной встречи до масштабной вечеринки.
Аналитики констатировали феерический провал продаж электропикапа Tesla Cybertruck Tesla автомобиль электротранспорт
Прошло два года с момента начала продаж футуристического пикапа Tesla Cybertruck, который Илон Маск активно позиционировал как новый взгляд на американский рабочий автомобиль.
Shoei GT-Air 3 Smart – первый мотошлем с дополненной реальностью дополненная реальность транспорт
Японская компания Shoei представила первый в мире мотоциклетный шлем с полностью интегрированной системой дополненной реальности


