Результати ефективного брендинга
29.09.08Для проведення досліджень необхідні дані надавали безпосередньо самі компанії; але є чимало комерційних структур, які з певних причин не змогли надати інформацію і тому не взяли участі у дослідженні й не потрапили до рейтингу. У рамках дослідження за версією «ГVардія» брали участь лише українські компанії.
Операторські «перегони»
Ключова стратегія розвитку брендів галузевих вітчизняних компаній – утримування лідируючих позицій на ринку. За версією«ГVардія» почесне місце лідера у загальному рейтингу двохсот найдорожчих брендів посіла компанія «Київстар». Її бренд оцінено у $3176,266 млн. Також до рейтингу увійшли інші оператори зв’язку, хоча із величезним відривом в оцінці вартості бренда, – Укртелеком, «Астеліт», «Датагруп», Укрпошта та «Інфоком» (див. Рейтинг «ТОП-200»). До галузевого рейтингу увійшли як оператори мобільного зв’язку, так і оператори телекомунікацій. (див. «Галузевий рейтинг найдорожчих українських брендів»).
Окремо оцінювався міжнародний бренд МТС (компанія «Український мобільний зв’язок»), який торік був виведений на вітчизняний ринок стільникового зв’язку. Варто відзначити, що його оціночна вартість порівняно із минулим роком зменшилась із $1806 млн до $1499 млн. Загалом, за оцінками різних експертів, така тенденція свідчить про проведення компанією неефективного ребрендинга. Нагадаємо, що оператор змінив відомий вітчизняному споживачеві бренд UMC на «МТС-Україна».
Лідери ІКТ-галузі
До загального рейтингу також увійшли відомі на ринку системні інтегратори – «Інком», «БМС Консалтинг», «АМІ», «Банкомзв’язок», «Корпорація «Інформаційні технології» та компанія Innoware. Галузевий рейтинг очолила компанія «Інком», бренд якої оцінено у $230,205 млн. Окрім вищевказаних компаній до галузевого рейтинга увійшли також корпорації «Парус» та «Галактика». Оціночна вартість їхніх брендів становить $6,428 млн та $3,647 млн відповідно. Загалом, як свідчать результати проведеного аналізу, сила бренда системних інтеграторів значною мірою залежить від великої кількості чинників – досвіду впровадження проектів, узгодженості роботи колективу спеціалістів та їхньої кваліфікації. Водночас варто відзначити, що матеріальні чинники – популярність програм, які впроваджують компанії, та якість встановлюваного обладнання – не відіграють визначальної ролі.
Крім того, видання оприлюднило окремий рейтинг міжнародних брендів компаній, які працюють на ринку високих технологій в Україні. П’ятірка лідерів, вартість частини глобального бренда в Україні яких оцінена станом на поточний рік, має такий вигляд: «АББІ Україна» (бренд ABBYY – $12,426 млн), «Квазар-Мікро» в Україні («Квазар-Мікро»– $120,622 млн), «Майкрософт Україна» (Microsoft – $22,063 млн), «Пріоком» (Priocom – $68,111 млн), S&T UKRAINE (S&T – $37,552 млн) та «САП Україна» (SAP – $14,120 млн). Відзначимо, що глобальні бренди таких відомих компаній, як IBM, Intel, Motorola, Nokia, Oracle та Xerox також увійшли до цього рейтингу, проте дані щодо оцінки брендів на поточний рік відсутні.
Галузевий рейтинг найдорожчих українських брендів
Позиція у рейтингу Назва компанії Вартість бренда, $ млн
1 «Київстар» 3176,266
2 Укртелеком 1327,238
3 «Астеліт» 381,782
4 «Датагруп» 261,775
5 «Інфоком» 13,500
Рейтинг «ТОП-200. Найкращі українські бренди»
Позиція у рейтингу Назва компанії Вартість бренда, $ млн
1 «Київстар» 3176,266
3 Укртелеком 1327,238
23 «Астеліт» 381,782
33 «Датагруп» 261,775
36 «Інком» 230,205
44 Укрпошта 184,326
115 «Одескабель» 48,854
148 АМІ 28,806
154 «Банкомзв’язок» 22,926
176 «Інфоком» 13,500
186 Корпорація «Інформаційні технології» 11,262
200 Innoware 2,175
Web-droid редактор
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Главные технологические события 2024 года
Редакция сайта hi-tech.ua продолжает освещать все значимые технологические события 2024 года — от новых игр и технологий, до очередных смартфонов и электрокаров. Мы уже привыкли что аудиторию интересуют самые разные темы — видим здесь как интерес к очередному бюджетному смартфону, так и бронемашине от США
Гибридный Leapmotor C10 REEV имеет запас хода 950 км в комбинированном режиме автомобиль
Leapmotor C10 REEV оснащен 1.5-литровым бензиновым двигателем, 28.4 кВт⋅ч батареей и электромотором мощностью 215 л.с. (158 кВт). На электротяге по циклу WLTP кроссовер может проехать до 145 км
Игровой монитор AOC Agon Pro AG276QSD с QD-OLED поддерживает частоту 360 Гц AOC монитор
Монитор AOC Agon Pro AG276QSD оснащен множеством портов, включая два HDMI 2.1, DisplayPort 1.4 с технологией DSC, три порта USB 3.2 и аудиоразъем 3,5 мм