З 24 лютого 2022 року кількість користувачів з українською мовою інтерфейсу у Viber зросла на 36%
16.11.22
Rakuten Viber провів опитування серед своїх українських користувачів щодо переходу на українську мову. За кілька днів в опитуванні взяли участь понад 80 000 українців.
Переважна більшість респондентів – 67% опитаних – відповіли, що розмовляли українською мовою і до війни. Близько 18% зізналися, що намагаються перейти, але все ніяк цього не зроблять. Ще 12% перейшли від початку повномасштабного вторгнення, ще планують перейти – 3% респондентів.
В спільноті Viber також запитали про бар’єри, через які складно переходити на українську мову. З’ясувалося, що українці відчувають дискомфорт при переході через такі причини:
- недостатній словниковий запас – 43%;
- в оточенні не говорять українською – 31%;
- соромляться розмовляти з помилками – 18%;
- не бачать сенсу переходити – 5%;
- не мають сил на це – 3%.
За даними Rakuten Viber, від початку повномасштабного вторгнення кількість користувачів з українською мовою інтерфейсу у Viber зросла на 36%.
На сьогодні 41% користувачів з українськими номерами телефонів обрали українську мову інтерфейсу, 54% все ще користуються російською, і близько 5% – іншими мовами.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Honor GT Pro – смартфон з продуктивністю як у Galaxy S25 Ultra, але вдвічі дешевше Honor смартфон
Honor офіційно презентувала свій новий флагманський смартфон GT Pro. На папері пристрій виглядає більш потужним, ніж більшість конкурентів і при цьому значно дешевше
Subaru розробила зовнішню подушку безпеки для збитих велосипедистів автомобіль розробка
Subaru представила оновлену версію зовнішньої подушки безпеки на модернізованому кросовері Forester, призначеному для японського ринку.