Valve офіційно анонсувала Counter-Strike 2
25.03.23
Компанія Valve офіційно анонсувала Counter-Strike 2 — безкоштовне оновлення Counter-Strike Global Offensive, яке виходить вже цього літа.
Геймери вже можуть оцінити всі нововведення в рамках обмеженого тесту. Щасливчикам було надіслано запрошення через головне меню CS:GO.
«Counter-Strike 2 — це найбільший технічний стрибок в історії Counter-Strike, що забезпечить нові особливості та оновлення на прийдешні роки», — розповідають у Valve.
Якщо говорити про нововведення Counter-Strike 2, то їхній перелік справді великий. В оновленій грі було покращено якість графіки, а мапи перероблені за допомогою інструментів Source 2. До речі, ці інструменти Valve зробить доступними для створення власних мап.
Оновлено серверну архітектуру, щоб миттєво відображати будь-які зміни, а звукова підсистема точніше передає оточення. Детальніша інформація доступна на сайті гри.
В якості підготовки до анонсу офіційний обліковий запис гри опублікував можливий логотип оновленого шутера, а Valve почала активно оновлювати файли CS:GO у Steam.
Перші враження та огляди CS2 вже є на YouTube
Як починалася Counter-Strike
Counter-Strike (скорочено CS) — відеогра жанру командного шутера від першої особи, видана Valve 9 листопада 2000 року. Початково була створена як доповнення до гри Half-Life, засноване на її коді. Призначена передусім для мережевої гри, також можлива гра з керованими комп’ютером супротивниками — «ботами». Гравці поділяються на протиборчі команди терористів і спецпризначенців, щоб, користуючись зброєю і тактикою, виконати поставлене завдання.
Counter-Strike було задумано в 1999 році студентами Джессом Кліффом і Мінном Лі як модифікацію до Half-Life. Лі під псевдонімом Gooseman вже розробляв модифікації Navy SEALs для Quake III та Action Quake 2 для Quake 2, присвячені боротьбі терористів зі спецпризначенцями, але вирішив, що доцільніше обрати більш реалістичну гру, якою вважав Half-Life. Паралельно навчаючись в університеті, Лі почав роботу над Counter-Strike. Кліфф був вебдизайнером і зацікавившись Action Quake 2, познайомився з Лі та дізнався про його плани створити гру реалістичної тематики. Робота почалася в січні 1999 року. Кліфф створив сайт counter-strike.net, який привернув увагу несподівано великої кількості відвідувачів (понад 10000). Джесс з Міном створювали код, моделі, тоді як спільнота зацікавлених гравців розробляла карти. В березні 1999 року сформувалася команда розробників Counter-Strike Team, а 18 червня 1999 було випущено версію BETA 1. Модифікація містила базові принципи бою, протиборчі команди, зброю, втім працювала нестабільно і багато аспектів не працювали належно. Зокрема, броня була практично марною.
Кожні 3-5 місяців випускалися оновлення, де впроваджувалися нова зброя, карти, та виправлялися помилки. Зокрема в BETA 3 було додано ніж для ближнього бою. Вже тоді розробники зіткнулися з проблемою читерства та намагалися боротися з ним. Counter-Strike стала популярнішою, ніж чимало самостійних ігор свого часу, привертаючи увагу преси. Наприкінці 1999 популярність Counter-Strike перевершила популярність Team Fortress Classic від Valve. Тож Counter-Strike Team було запропоновано роботу в Valve, а їхню гру видати окремо, а не як модифікацію. 12 квітня 2000 року Counter-Strike Team увійшла до Valve. Для допомоги в розробці було виділено студію Barking Dog. За її підтримки вийшла версія BETA 5.0 з удосконаленим інтерфейсом, картами, фракціями, та змінами ігрового балансу.
31 серпня 2000 року було оголошено, що Counter-Strike продаватиметься як окрема гра, а 9 листопада вийшла релізна версія Counter-Strike 1.0.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
Akash System використовує алмази для охолодження процесорів у дата-центрах, космічній та військовій техніці процесор розробка
Akash System уклала меморандум із Міністерством торгівлі США, розраховуючи на $18,2 мільйона прямого фінансування та $50 мільйонів податкових пільг. Додатково стартап вже залучив 18 мільйонів доларів від венчурних інвесторів.
Bugatti W16 Mistral розігнався до 453,91 км/год і став найшвидшим родстером у світі автомобіль
Хоча Bugatti не розкрила, чи вносилися зміни до силової установки, автомобіль використав той же 8.0-літровий W16 двигун з чотирма турбінами та потужністю 1600 к.с.