В Україні тепер можна відкрити криптовалютну платіжну картку Mastercard, поки що тільки зі стейблкоїном USDT
23.09.22
Компанія Mastercard, банк Unex Bank і фінтех-стартап Weld Money запустили в Україні першу криптовалютну платіжну картку weld. Вона має всі можливості банківських карток, лае також дає змогу розплачуватися за товари та послуги криптовалютою.
Weld card – це цифрова картка на базі Debit Mastercard, яка працює, як звичайна платіжна картка, але прив’язана до криптовалютного гаманця на платформі Weld Money.
Оформити Weld card можна безкоштовно на Weld Moneyю. Послуга доступна лише громадянам України старше 21 року. За бажанням у відділенні Unex Bank можна замовити фізичну пластикову карту. Для верифікації та ідентифікації клієнта використовуються, зокрема, Дія та Дія.Підпис.
Картку можна додати до Apple Pay і Google Pay та розплачуватися в будь-якому місці, де доступна безконтактна оплата, а також онлайн. При цьому банк проводить розрахунок у гривні, автоматично конвертуючи криптовалюту і списує витрачене з криптогаманця – без додаткових комісій.
Крім того, власник картки може знімати готівку у будь-якому банкоматі, який підтримує безконтактну оплату.
Поки що weld card дає змогу розраховуватися тільки стейблкоїном USDT, але незабаром обіцяють додати bitcoin та altcoin.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії