Ubisoft спільно з OWO випустить спеціальний жилет із тактильним відгуком для гри Assassin’s Creed Mirage
22.07.23
Ubisoft повідомила про співпрацю з іспанською компанією OWO, щоб випустити новий жилет з тактильним відгуком, який буде працювати разом з Assassin’s Creed Mirage. Аксесуар отримав назву OWO Skin Assassin’s Creed Mirage Edition і завдяки унікальним технологіям дозволить фізично відчувати все те, що відчуває герой гри Басім в грі.
Жилет використовує власну технологію OWO і налаштовується завдяки спеціальній програмі, яка також дозволяє синхронізувати його з обраною грою та налаштовувати різні аспекти, як от інтенсивність тактильного відгуку. Крім самого жилета гравці отримають копію Assassin’s Creed Mirage на PC, Xbox чи PlayStation.
Особливістю цього жилета на фоні інших є його повна “бездротовість”, а за даними OWO, його автономність становить приблизно 8 годин, що точно буде достатньо на два-три ігрових підходи. Дата виходу та ціна OWO Skin Assassin’s Creed Mirage Edition наразі невідомі. Гра Assassin’s Creed Mirage же вийде вже 18-го жовтня.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam Steam відеокарта
Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже


