Ринок смартфонів у Китаї за підсумками 2022 року обвалився до 10-річного мінімуму
09.02.23
Продажі смартфонів у Китаї відмітили рекордне падіння у 2022 році. Зниження становило 13%, показник опустився до найнижчого рівня за десятиліття. За даними IDC, це був найнижчий обсяг продажів смартфонів з 2013 року, і вперше з того часу річний обсяг продажів впав нижче 300 млн. Причиною цього стали заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки.
У 2022 році обсяг постачання смартфонів у Китаї склав 286 млн пристроїв. Для порівняння, роком раніше цей показник склав 329 млн. пристроїв.
Суворі обмеження щодо стримування COVID-19 сильно вплинули на китайську економіку минулого року. У грудні Пекін почав знімати обмеження, що спричинило зростання споживання.
За підсумками четвертого кварталу 2022 року компанія Apple вийшла на перше місце за обсягами постачання смартфонів у Китаї. На її частку припадає 23,7% місцевого ринку. Далі зі значним відставанням розташувалися Vivo (17,2%), Oppo (16,0%), Honor (14,5%) та Xiaomi (12,5%).
Зазначається, що лише Honor змогла наростити продаж у Китаї за підсумками 2022 року. У Apple зафіксовано зниження продажів на 4,4%. У інших виробників смартфонів падіння продажів в Китаї вимірюється двозначними числами.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Nothing Phone (3a) Lite – перший бюджетний смартфон бренду коштує €249 MediaTek Андроід смартфон
Nothing Phone (3a) Lite отримав той самий прозорий корпус, проте система підсвічування Glyph тут спрощена. Використовується чіп MediaTek Dimensity 7300 Pro
Українська компанія Grammarly стає Superhuman сервіс штучний інтелект
Заснована в Україні платформа Grammarly оголосила про масштабний ребрендінг: тепер компанія об’єднує свої продукти і стає Superhuman


