Ринок смартфонів у Китаї за підсумками 2022 року обвалився до 10-річного мінімуму
09.02.23
Продажі смартфонів у Китаї відмітили рекордне падіння у 2022 році. Зниження становило 13%, показник опустився до найнижчого рівня за десятиліття. За даними IDC, це був найнижчий обсяг продажів смартфонів з 2013 року, і вперше з того часу річний обсяг продажів впав нижче 300 млн. Причиною цього стали заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки.
У 2022 році обсяг постачання смартфонів у Китаї склав 286 млн пристроїв. Для порівняння, роком раніше цей показник склав 329 млн. пристроїв.
Суворі обмеження щодо стримування COVID-19 сильно вплинули на китайську економіку минулого року. У грудні Пекін почав знімати обмеження, що спричинило зростання споживання.
За підсумками четвертого кварталу 2022 року компанія Apple вийшла на перше місце за обсягами постачання смартфонів у Китаї. На її частку припадає 23,7% місцевого ринку. Далі зі значним відставанням розташувалися Vivo (17,2%), Oppo (16,0%), Honor (14,5%) та Xiaomi (12,5%).
Зазначається, що лише Honor змогла наростити продаж у Китаї за підсумками 2022 року. У Apple зафіксовано зниження продажів на 4,4%. У інших виробників смартфонів падіння продажів в Китаї вимірюється двозначними числами.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Нові процесори Qualcomm Snapdragon G призначені для портативних ігрових консолей Qualcomm Snapdragon консоль процесор
Qualcomm представила на Game Developers Conference нову серію чипів Snapdragon G для портативних ігрових пристроїв. Вона включає три платформи: Snapdragon G3 Gen 3, Snapdragon G2 Gen 2 та Snapdragon G1 Gen 2
У Telegram зареєстровано вже понад 1 млрд користувачів месенджер статистика Телеграм
Павло Дуров заявив, що Telegram став другим за популярністю месенджером у світі, щомісячна аудиторія якого досягла мільярда активних користувачів.