Представлено український безшумний безпілотник “Домаха”, який може літати на відстані до 50 км.

domaha ua mil drone

 

Українські програмісти, фахівці з авіамоделювання та радіотехніки створили новий безпілотний літальний апарат для розвідки та наведення артилерії.

 

Розробка дрона розпочалася ще у 2014 році, але закінчили його тільки зараз. Пристрій важить 5 кг і працює від одного заряду до 2.5 годин.

 

domaha ua mil drone

 

За словами виробника, “Домаха” працює безшумно. БПЛА здатний літати на відстань до 50 км і на висоті до 3 км. Також виробник каже, що безпілотник має високий рівень протидії засобам радіоелектронної боротьби противника.

 

domaha ua mil drone

 

Дрон уже протестували військові. До кінця року він пройде всі сертифікації та на початку 2023 року його можна буде поставляти у війська.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовостиNews
| 16.30
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається   
Lenovo Legion Pro Rollable

Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026

| 13.11
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків  
KLM Goldhofer Phoenix AST2E

Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.