Поставки планшетів і хромбуків продовжують падати у III кварталі 2023. Так виглядає ТОП-5 виробників згідно IDC
15.11.23
За останніми даними аналітиків з International Data Corporation, ринок Chromebook та планшетів продовжує скорочуватися. У третьому кварталі 2023 року поставки Chromebook зменшилися на 20,8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, склавши 3,5 мільйона одиниць. Лідерами ринку є такі компанії:
- Acer, яка відвантажила мільйон Chromebook у цьому кварталі та має частку ринку 28,3%.
- HP та Dell ділять друге місце з 700 000 поставками та часткою ринку 19%.
- Lenovo розташовується на третьому місці і має частку ринку 18,2%, з 600 000 відвантажених Chromebook.
- ASUS, остання у списку, відвантажила всього 200 тисяч одиниць у цьому кварталі.
Поставки планшетів також зменшилися на 14,2% порівняно з попереднім роком, склавши 33,2 мільйона одиниць. Основними гравцями на ринку планшетів є:
- Apple з 12,5 мільйонами поставок iPad та часткою ринку 37,5%.
- Samsung з 6 мільйонами поставок та часткою ринку 18%.
- Amazon, яка стикається зі значним спадом у поставках планшетів на 49,5% у порівнянні з попереднім роком.
Аналітики IDC вважають, що ринок Chromebook може залишитися більш стійким порівняно з планшетами завдяки очікуваному підвищенню попиту в освітньому сегменті. Вони вказують, що планшети завжди були у нестабільному положенні між ПК і смартфонами, і продовжують відчувати тиск на ринок. Окрім того, аналітики не очікують значного полегшення для ринку планшетів під час майбутнього сезону відпусток.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії