Наприкінці 2022 року Xiaomi відмітила рекордне падіння доходів та прибутку
30.03.23
Згідно останніх фінансових звітностей Xiaomi у компанії немає зростання доходів попри те, що вона почала підвищувати вартість смартфонів різних категорій. Більше того, за підсумками 4-го кварталу 2022 року падіння виручки виявилося рекордним для виробника. Те ж саме стосується і прибутку.
В останньому кварталі 2022 року Xiaomi отримала дохід у розмірі $9,6 млрд. У порівнянні з ідентичним періодом 2021 року, показник впав на 22,8% або на $2,8 млрд у грошовому вираженні. Це найбільше падіння в історії китайської компанії, хоча аналітики прогнозували ще більший провал.
Чистий прибуток скоротився більш ніж удвічі. Якщо з жовтня по грудень 2021 року Xiaomi отримала $650,3 млн, то у звітному періоді прибуток впав на 67,3% і склав лише $212,3 млн.
Весь 2022 рік виявився менш провальним, але успіх був забезпечений першими трьома кварталами. Загалом за рік Xiaomi отримала дохід у розмірі $40,7 млрд і $1,2 млрд чистого прибутку. Порівняно з базисним періодом показники скоротилися на 14,7% і більш ніж на 50% відповідно.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam Steam відеокарта
Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже



