LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Xiaomi у 2025 році представить свій 3-нм чіп для конкуренції з Qualcomm та MediaTek процесор смартфон
Передбачається, що перший 3-нм чіп Xiaomi дебютує в одному з флагманських смартфонів, можливо, у Xiaomi 16
ШІ Google Gemini отримав підтримку голосових команд у Spotify для пошуку та відтворення музики Google Spotify штучний інтелект
Google удосконалює можливості голосового помічника Gemini, додаючи підтримку Spotify. Тепер користувачі можуть шукати, відтворювати та переглядати музику за допомогою голосових команд