LG може додати рекламу і платну підписку у пристрої розумного будинку і побутову техніку
23.07.23
LG планує вивчити можливості демонстрації реклами та передплати на неї для своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор або холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Схоже, платна підписка не діятиме так, як на стримінгових платформах, тобто не доведеться платити за те, щоб не бачити рекламу. Передплата на розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася на інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу – з 51 мільярда доларів до майже 79 мільярдів доларів до 2030 року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Ігрове кермо Logitech G29: спорткар на столі
Розповімо про ігрове кермо Logitech G29 для ПК та PlayStation, а також доповнення у вигляді 6-ступінчастого перемикача передач Driving Force Shifter.
Gigabyte випустила материнську плату у скандинавському стилі – зі вставками дерева та екошкіри AMD Gigabyte материнська плата
Gigabyte X870E Aero X3D Wood побудована на основі чіпсету AMD X870E і сумісна з процесорами Ryzen 7000, 8000 та 9000 Series
У Китаї випустили SSD розміром із SIM-картку SSD Китай
Китайська компанія Biwin повідомила про вихід на роздрібний ринок першого Mini SSD CL100, який раніше встановлювався виключно в портативні пристрої


