Google визнана судом США винною у монополізмі на ринку онлайн-реклами

Google ecology

 

Федеральний суддя Леоні Брінкіма з Окружного суду США у Східному окрузі Віргінії ухвалив, що Google незаконно утримувала монополію на ринку технологій онлайн-реклами. Про це повідомляє The New York Times. Це вже друге судове рішення проти компанії через рік через порушення антимонопольного законодавства.

 

Позов був ініційований Міністерством юстиції США та коаліцією окремих штатів і стосувався роботи рекламної екосистеми Google, зокрема таких продуктів, як Google Ad Manager та технології компанії DoubleClick, придбаної у 2008 році. У 2023 році цей напрямок приніс материнській компанії Alphabet близько $31 млрд, що становить близько 10% її загального доходу. Частка Google на ринку технологій розміщення реклами становить 87%.

 

Під час тритижневого розгляду восени 2024 року урядовці намагалися довести, що Google штучно підтримувала своє домінування, нав’язуючи власні інструменти видавцям та стягуючи надмірні комісії. Це, за їхніми словами, шкодило як конкурентам, так і сайтам, які безкоштовно надають контент, а отже споживачам. У справі також свідчили представники медіа та рекламного бізнесу, які заявили про негативний вплив політики Google на їхню діяльність.

 

У рішенні суддя Брінкіма підкреслила, що дії компанії не лише обмежували конкуренцію, а й завдали «значних збитків» клієнтам Google, конкурентному середовищу та кінцевим користувачам. Водночас, одну з позицій позову було відхилено.

 

Google, у свою чергу, стверджувала, що працює в умовах жорсткої конкуренції з боку інших рекламних платформ, соціальних мереж та стрімінгових сервісів, включаючи TikTok та Netflix. Захист компанії також посилався на рішення Верховного суду США 2004 року, що визнає право компаній самостійно визначати партнерів та інтегрувати послуги у власні продукти. Представниця компанії Карен Данн назвала дії Google результатом «інновацій у відповідь на конкуренцію».

 

Це рішення посилює тиск на Google: у серпні 2024 року суд визнав компанію монополістом у сфері пошуку. Обидві справи стали підставою для ініціатив Мін’юсту США, що наполягає на структурному поділі бізнесу Google, зокрема продажу частини рекламного спрямування. Якщо суд задовольнить ці вимоги, це може суттєво змінити становище компанії на ринку цифрової реклами та обмежити її вплив на інтернет-інфраструктуру загалом.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів

| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже