Екіпірування M-TAC помічено у грі Battlefield 6

Battlefield 6

 

Battlefield 6, яка очолила жовтневий рейтинг найприбутковіших релізів Steam, отримала цікаве оновлення – у грі з’явилося спорядження українського бренду M-TAC.

 

Розробники з Battlefield Studios додали в шутер екіпірування компанії, що спеціалізується на військовому та тактичному одязі. Найбільше нових предметів отримав клас Support, бійці якого тепер можуть ефективно допомагати союзникам завдяки розширеному набору медичного обладнання.

 

Список спорядження M-TAC у грі Battlefield 6

  • Медична сумка CLS Elite, створена для бойових медиків та адаптована під систему «MARCH»;
  • Результат Admin X-Large Elite для зручного зберігання особистих речей;
  • Рюкзак Sturm X-Large Elite Gen.II — рішення для коротких автономних виходів у польових умовах;
  • Горизонтальні медичні підсумки Elite, Large Elite та Elite Rip Off Gen.II, необхідні для надання першої допомоги;
  • Еластичний підсумок для джгута на MOLLE Gen.III, що дозволяє закріпити турнікет типу C-A-T або аналогічний.

 

Як зазначає M-TAC на своїй сторінці у Facebook, усі зображення екіпірування у грі відтворені максимально точно на основі реальних зразків та внутрішньоігрових скріншотів.

 

Крім того, EA нещодавно внесла кілька змін у зовнішній вигляд гри: скін Wicked Grin був видалений через надто яскраві кольори, що не відповідають реалістичному стилю Battlefield. Схожа історія відбулася і зі скіном System Override, який розробники зробили менш насиченим після відгуків гравців.

 

Популярність Battlefield 6 продовжує зростати: гра посіла третє місце у списку найпопулярніших проектів Steam, досягнувши пікового онлайну в 747 тисяч гравців одночасно, а також стала найприбутковішим релізом жовтня.
Battlefield 6 M-TAC

Battlefield 6 M-TAC

 

За даними аналітичної компанії GameDiscoverCo, фінансові результати ігор:

  1. Battlefield 6 (10 жовтня) – $424,9 млн
  2. ARC Raiders (30 жовтня) – $55,3 млн
  3. Digimon Story Time Stranger (2 жовтня) – $37,9 млн
  4. Escape from Duckov (16 жовтня) – $20,4 млн
  5. Dispatch (22 жовтня) – $20,3 млн
  6. RV There Yet? (21 жовтня) – $10,8 млн
  7. Fellowship (16 жовтня) – $10,7 млн
  8. Little Nightmares 3 (9 жовтня) – $10,3 млн
  9. Jurassic World Evolution 3 (21 жовтня) – $10,2 млн
  10. The Outer Worlds 2 (29 жовтня) – $9 млн

 

Це перший випадок, коли український бренд тактичного спорядження офіційно з’явився в одній із найпопулярніших ігор у світі.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів

| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже