CEO ARM та Qualcomm: за 5 років половина ПК на ринку буде працювати на ARM-процесорах
10.06.24
Генеральний директор ARM Holdings Рене Хаас та CEO Qualcomm Кріштіано Амон очікують значного зростання частки процесорів на базі ARM у ПК з Windows. За їхніми прогнозами, до 2029 року понад 50% таких комп’ютерів буде оснащено ARM-чіпами, що повідомляє Reuters.
Процесори ARM вже деякий час застосовуються в ПК, але випуск Qualcomm Snapdragon X Elite і Plus, здатних конкурувати з домінуючими процесорами x64-x86, може істотно змінити ринок. Оптимізм викликає також тісне співробітництво Microsoft із екосистемою ARM. Хаас зазначив, що Microsoft дуже віддана ARM у плані програмного забезпечення.
Кріштіано Амон в інтерв’ю підтвердив можливість, що ARM-процесори займуть 50% ринку Windows-комп’ютерів протягом п’яти років. Він також згадав, що деякі OEM-виробники вже планують, що до 60% їх продаж протягом наступних трьох років будуть припадати на комп’ютери з процесорами Snapdragon.
Це передбачає значні зміни в індустрії, де архітектура ARM завдяки своїм перевагам в енергоефективності та продуктивності може суттєво потіснити традиційні x86 процесори, що використовуються в ПК.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Патч гри STALKER 2: Heart of Chornobyl виправив 650 багів, поведінку NPC та анімацію облич ігри оновлення
Студія GSC Game World випустила перший пострілізний патч для гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl за номером 1.0.1. Оновлення доступне для користувачів PC і Xbox і виправляє більше 650 багів, що стосуються всіх аспектів гри.
Грошей у кіберспорті стає більше на 18% щорічно. До 2030 року сума перевищить 5 млрд доларів кіберспорт статистика фінанси
Кіберспорт продовжує стрімко розвиватися, і, згідно з останнім звітом компанії Arizton, його ринок зростатиме з кожним роком. Очікується, що протягом найближчих п’яти років світовий ринок кіберспорту сягне понад 5 мільярдів доларів