Blizzard йде з Китаю. Китайські геймери залишаться без World of Warcraft, Diablo, Overwatch та інших ігор
22.11.22
Компанія Blizzard Entertainment повідомила про те, що вона йде з Китаю. Після 14 років партнерства між Blizzard Entertainment і китайським партнером NetEase, сторони не змогли дійти згоди про подальшу співпрацю.
У результаті, постраждають китайські геймери, які втратять доступ до таких проектів Blizzard, як World of Warcraft, Hearthstone, Warcraft III: Reforged, Overwatch 2, серії StarCraft, Diablo III і Heroes of the Storm.
Після 23 січня 2023 року китайські гравці втратять доступ до цих ігор.
Найближчими днями припиниться продаж ігор Blizzard у Китаї, проте Dragonflight для World of Warcraft, набір March of the Lich King для Hearthstone і другий сезон Overwatch 2 будуть доступні до остаточного завершення партнерства.
Окремо наголошується, що мобільна гра Diablo Immortal залишиться на китайському ринку й надалі, оскільки для її поширення було оформлено окрему угоду.
NetEase і Blizzard не виключають, що в майбутньому вони відновлять співробітництво, але наразі “суттєві розбіжності щодо ключових умов” унеможливлюють повернення популярних ігор до Китаю.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Розумний годинник Nubia Watch GT з AMOLED-дисплеєм має автономність до 15 днів смарт-годинник
Годинник Nubia Watch GT підтримує понад 100 спортивних режимів та оснащений двочастотною GPS-навігацією для більш точного відстеження маршрутів.
Розробники ChatGPT випустять свій браузер для конкуренції з Google Chrome браузер розробка штучний інтелект
OpenAI продовжує розвивати свої технології, зміцнюючи позиції на ринку штучного інтелекту та прагнучи конкурувати з такими гігантами, як Google.