85% всіх квитків Укрзалізниці продається онлайн, через каси — менше 15%

Укрзалізниця

 

“Укрзалізниця” досягла нового рекорду в обсязі онлайн-продажу квитків, зазначивши, що 38% усіх квитків продаються через їхній застосунок.

 

Це є найвищим показником за весь період його існування. У квітні 2023 року на застосунок припало 22,8% від загальної кількості квитків, тоді як каси забезпечили 22,3%.

 

З того часу частка продажів через застосунок продовжила зростати, і наразі цей показник склав 38%. У той же час частка продажів через каси продовжує зменшуватися, склавши вже менше 15%.

 

Таким чином, понад 85% квитків на потяги “Укрзалізниці” продаються онлайн, включаючи офіційний сайт, чат-боти та інші партнерські канали продажу.

 

За допомогою цифрових ініціатив, таких як застосунок “Укрзалізниці” і впровадження змін, перевізник досяг високого рівня цифрової ефективності в продажі квитків, відзначаючись активним зростанням популярності серед користувачів.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже

| 18.55
Огидні светри Microsoft цього року присвячені Clippy, Xbox та Zune
Microsfot ugly sweater Clippy

У версії Artifact зібрана ціла добірка ностальгічних символів: від Clippy до логотипів MSN, Internet Explorer, Windows, MS-DOS та класичного “Сапера”.