85% всіх квитків Укрзалізниці продається онлайн, через каси — менше 15%
15.12.23
“Укрзалізниця” досягла нового рекорду в обсязі онлайн-продажу квитків, зазначивши, що 38% усіх квитків продаються через їхній застосунок.
Це є найвищим показником за весь період його існування. У квітні 2023 року на застосунок припало 22,8% від загальної кількості квитків, тоді як каси забезпечили 22,3%.
З того часу частка продажів через застосунок продовжила зростати, і наразі цей показник склав 38%. У той же час частка продажів через каси продовжує зменшуватися, склавши вже менше 15%.
Таким чином, понад 85% квитків на потяги “Укрзалізниці” продаються онлайн, включаючи офіційний сайт, чат-боти та інші партнерські канали продажу.
За допомогою цифрових ініціатив, таких як застосунок “Укрзалізниці” і впровадження змін, перевізник досяг високого рівня цифрової ефективності в продажі квитків, відзначаючись активним зростанням популярності серед користувачів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже
Огидні светри Microsoft цього року присвячені Clippy, Xbox та Zune Microsoft
У версії Artifact зібрана ціла добірка ностальгічних символів: від Clippy до логотипів MSN, Internet Explorer, Windows, MS-DOS та класичного “Сапера”.


