Проект «ФінСкарга» розповів про перші результати роботи

проект ФінСкарга

 

27 листопада 2020 року проект «ФінСкарга» взяв участь в одній з найбільших в Україні конференцій про digital-кредитування та фінанси за участю провідних експертів фінтех-галузі. Під час конференції було представлено результати роботи платформи за декілька місяців існування.

 

Насамперед, експерти відзначають основну проблематику, з якою стикаються споживачі фінансових послуг в Україні. Серед них: криза довіри споживачів до фінансового ринку, відсутність зрозумілого процесу взаємодії споживачів з фінустановами і недостатність знань про обов’язки та права з боку споживачів.

 

Серед завдань, які ставила перед собою платформа:

 

  • автоматизація та спрощення механізму комунікації між споживачами фінансових послуг та компаніями, які їх надають;
  • збільшення довіри українців до фінансового сектору;
  • надання пропозицій щодо змін до законодавства на основі отриманих платформою даних;
  • сприяння створенню механізму, який би стимулював гравців на ринку фінансових послуг дотримуватись чесних правил гри.

 

В рамках пілотного проекту споживач має можливість побачити в особистому кабінеті платформи весь шлях скарги – від надання до отримання відповіді.

 

З моменту старту проекту «ФінСкарга» отримала більше 760 скарг, з яких 82% відносно фінансових установ і 18% стосовно банків. 91% скарг отримані на готівкові кредити і 9% – на карткові продукти.

 

Проблематика більшості скарг стосувалась перевищення граничного розміру нарахованих відсотків за договором позики та вчинення неправомірних дій, спрямованих на повернення заборгованості, а також повернення кредиту, який користувач не брав. 52% скарг подали жінки, 48% — чоловіки.


Не пропустите интересное!

Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *





Статьи & тестыArticles

Обзор смартфона Oppo A6 Pro: амбициозный Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новый смартфон Oppo A6 Pro — телефон среднего уровня с функциональностью смартфонов премиум-класса. Производитель наделил его множеством характеристик, присущих более дорогим телефонам. Но не обошлось и без компромиссов. Как именно сбалансирован Oppo A6 Pro – расскажем в обзоре.


Выбор редакции 2025. Лучшие устройства года по версии hi-tech.ua best devices 2025

Лучшие игровые ноутбуки, мышки для работы, клавиатуры для игр, смартфоны и беспроводные наушники 2025 года. Среди них мы отметим самые интересные и те что можем рекомендовать купить.  


НовостиNews
| 16.41
Современный Mercedes-Benz Unimog получил 7,7 литровый V6  
Mercedes-Benz Unimog

В основе концепта лежит Mercedes-Benz Unimog U 4023 с портальными осями, крепкой рамой и полным набором блокировок дифференциалов. Главным техническим изменением стала замена стандартного 5,1-литрового дизеля

| 08.33
Honor начнет выпускать игровые смартфоны   
Honor Win

За быстродействие отвечают флагманские платформы Qualcomm: Honor Win построен на Snapdragon 8 Elite, а Honor Win Pro — на более новом Snapdragon 8 Elite Gen 5