В OLX підбили підсумки 2022 року. Топ покупка – смартфон, середній чек знизився до 539 грн, найбільша частка покупок – одяг та побутова техніка
03.02.23
До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%. Що купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році — у дослідженні OLX та CBR.
Які товари найбільше цікавили українців у 2022 році?
Упродовж минулого року українці на OLX найбільше цікавилися покупкою мобільного телефону чи смартфону — кількість користувачів, які відгукувалися на відповідні оголошення майже вчетверо перевищила інтерес до другої популярної позиції. Отож, десятка найбільш затребуваних товарів у 2022 виглядає так:
- мобільний телефон/смартфон — понад 11,9 млн користувачів відгукнулися на оголошення;
- аксесуари для телефонів — 3,2 млн;
- верхній одяг — 3,2 млн;
- одяг для дівчаток — 2,9 млн;
- ноутбуки — 2,4 млн;
- товари для полювання/риболовлі — 2,4 млн;
- одяг для хлопчиків — 2,3 млн;
- кросівки — 2,3 млн;
- електроінструмент — 2,2 млн;
- Комплектуючі та аксесуари — 2,1 млн.
Що найчастіше купували українці?
Статистика OLX Доставка свідчить про те, що минулого року українці більш, ніж вдвічі частіше стали користуватися послугою OLX Доставка. Так, якщо в 2021 році кількість онлайн-замовлень послуги склала понад 5,3 млн, то уже в 2022-му цей показник перевищив планку в 11 млн замовлень. Найчастіше замовляли мобільні телефони, аксесуари до них, а також дитячий одяг.
При цьому, середній чек покупок за рік знизився та склав 539 гривень. У той же час, показник 2021-го року був на 37% вищим (738 гривень).
Середній чек замовлень найпопулярніших товарів (за даними OLX Доставка, 2022 рік)
Товар | Кількість замовлень з OLX Доставка | Середній чек, грн |
Аксесуари для телефонів | 402 388 | 626 |
Одяг для дівчаток | 383 757 | 245 |
Одяг для хлопчиків | 324 828 | 258 |
Мобільні телефони/смартфони | 231 971 | 4 241 |
Комплектуючі та аксесуари | 221 878 | 1 707 |
Найзручніше купувати зі смартфона
Згідно з даними дослідження, 78% українців купують онлайн зі смартфона, 40% із них — через мобільні додатки Інтернет-магазинів.
Найчастіше покупки здійснюють із застосунків на смартфонах Android — майже 47% користувачів платформи. Додатки для iOS та мобільні версії сайтів склали по 15% усіх візитів.
Водночас найменшою є частка тих, хто здійснює покупки з комп’ютера чи ноутбука —майже 9%. А от географія доставок традиційно охопила найбільші українські міста — Київ, Харків, Дніпро, Одесу та Львів.
Як змінився портрет покупця?
Протягом останніх шести місяців найчастіше в Інтернеті купували жінки віком до 25 років, які проживають на Заході та Сході, працевлаштовані та мають більш високий дохід (>15 тис. грн./міс.)
Водночас відновлення рівня онлайн-покупців сталося за рахунок жінок без дітей, жителів Заходу, працевлаштованих із середнім або високим рівнем достатку, а також тих, хто нікуди не виїжджав після 24 лютого.
Найбільше зросла частка покупок одягу (+32%) та побутової техніки (+25%), а самі покупці стали все частіше оплачувати товари картою. Також збільшилась готовність надсилати передоплату, однак здебільшого лише за умови, якщо в онлайн-магазині раніше вже замовляли знайомі (52% опитаних). Водночас зменшилася й частка тих, хто натрапляв на Інтернет-шахраїв (з 27% до 20%).
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Представлені смартфони Samsung Galaxy S25, S25 Plus, S25 Ultra. Живі фото та враження
Samsung офіційно представила серію флагманських смартфонів Galaxy S25, що включає три моделі: базову S25, S25+ та S25 Ultra. Традиційно основну увагу приділено покращенню продуктивності, якості дисплеїв, камер та функцій на базі штучного інтелекту.
Alpina B8 GT – найпотужніша модель у тюнінг ательє BMW BMW автомобіль
Компанія Alpina представила B8 GT – найпотужніший серійний автомобіль у своїй історії. Оснащений 4,4-літровим двигуном V8 N63, седан розвиває потужність 634 л. та крутний момент 850 Нм
Смартфони Samsung Galaxy S25 оновлюватимуться до 2032 року Samsung Андроід оновлення
Samsung почала впроваджувати цю практику із попередньої серії Galaxy S24, і тепер це стає стандартом для провідних виробників